MS Windows
briani 27239
Norton er der stadig.
Fra : Torben

Dato : 27-05-02 13:04

Hej NG.

Jeg får disse 3 fejl i min event-viewer i WinXP pro.(Eng)

http://home19.inet.tele.dk/stoddah/index-filer/1.jpg

http://home19.inet.tele.dk/stoddah/index-filer/2.jpg

http://home19.inet.tele.dk/stoddah/index-filer/3.jpg

Jeg har afinstalleret Norton, så den ikke længere er under "Add or Remove
programs".
Men jeg får stadig disse fejl.

Jeg har prøvet med RegCleaner for at se om jeg kunne finde nogle rester fra
Symatec/Norton men unden held.
Hvad skal jeg gøre for at komme af med disse fejl?

Håber i kan hjælpe mig. :)

På forhånd tak.

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben

Fra : ..::jmj::..

Dato : 27-05-02 13:20

"Torben" <me@something.int> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Jeg får disse 3 fejl i min event-viewer i WinXP pro.(Eng)
SNIP
> [...]
fra
> Symatec/Norton men unden held.
> Hvad skal jeg gøre for at komme af med disse fejl?

Jeg formoder det drejer sig om XP eller 2000, gå ind under Computer
Management, kig under Serivces (Tjenester) og se om ikke der ligger noget
Norton her der startes af System. Det kan du deaktivere..

...::jmj::..

Fra : Torben

Dato : 27-05-02 13:28

"..::jmj::.." <kaliffen@privat.dk> wrote in message

> Jeg formoder det drejer sig om XP eller 2000, gå ind under Computer
> Management, kig under Serivces (Tjenester) og se om ikke der ligger noget
> Norton her der startes af System. Det kan du deaktivere..

--> services.msc , og jeg disabled dem. Det hjalp!

Mange tak! Ved ikke hvorfor jeg ikke lige tænkte på det!?

--
Best Regards/Venlig Hilsen:
Torben