Film a la
Fra : Casper Henriksen

Dato : 08-02-01 18:43

Hej,
Jeg har ligget syg et par dage, og har derfor set hele min DVD samling. Og
der var to film jeg særlig elskede. Nemlig Independence Day og Road Trip. Nu
kommer så mine to spørgsmål:

Hvilke film "minder" om Independence Day? Altså med USA i en helterolle,
stor Hollywood produktion, gerne med enten rumvæsner eller masser af jager
fly, ID4 har begge dele, derfor er den så fed.

Hvilke andre film har den fede humor man ser i Road Trip, og også i American
Pie? Jeg tænker ikke blot på High-School film, men film med den syge humor.

Håber nogle kan hjælpe mig med at bruge penge

Mvh
Casper

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-02-01 22:30

Hej!

Casper Henriksen wrote:

> Hvilke film "minder" om Independence Day? Altså med USA i en helterolle,
> stor Hollywood produktion, gerne med enten rumvæsner eller masser af jager
> fly, ID4 har begge dele, derfor er den så fed.

Så helt klart Mars Attacks! Den er underholdende og har gode
alien-effekter...

> Hvilke andre film har den fede humor man ser i Road Trip, og også i American
> Pie? Jeg tænker ikke blot på High-School film, men film med den syge humor.

Tja, Dead Man on Campus er for sej. To gutter prøver at få en person til
at begå selvmord på deres værelse, fordi de vil få topkarakterer på
grund af en gammel campus-"regel". Et must see!

> Håber nogle kan hjælpe mig med at bruge penge

Vil du have mit kontonr? :)

--
Regards/Mvh, Kim Voss Schrader

Købe / sælge varer?   Så brug "dk.marked" grupperne.
Snak / spørgsmål?   Så brug nogle af de andre grupper.

PS: Send mig ikke e-mails uden subjekt, de bliver skrottet som værende
virus!

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-02-01 14:44

"Casper Henriksen" <nyhedsgrupper@gamepage.dk> skrev:
> [...]
> stor Hollywood produktion, gerne med enten rumvæsner eller masser af jager
> fly, ID4 har begge dele, derfor er den så fed.

Den længste dag - gammel krigsfilm.

> Hvilke andre film har den fede humor man ser i Road Trip, og også i American
> Pie? Jeg tænker ikke blot på High-School film, men film med den syge humor.

Animal House og Lokummet brænder.

--
Mark