MS Windows
briani 27239
Loginskærm i XP?
Fra : J

Dato : 27-05-02 12:16

Min computer gjorde noget meget besynderligt her forleden dag - den
genstartede lige pludselig. Jeg var ikke ved at installere noget og jeg
havde ikke ændret noget på den i lang tid! Men genstarte det gør den og da
den så kommer til login skærmen (som jeg ændrede til en anden én fra
themexp.org for nogle uger siden) er den væk! Der er bare sort skærm og et
lille vindue hvor jeg skal skrive password til login (det har jeg aldrig
gjort før, da jeg er den eneste som bruger maskinen) Men jeg trykker ok og
den starter fint op.

Jeg har prøvet at se, om der var andre konti, som måske gjorde, at jeg lige
pludselig skulle logge på - men nej. Jeg har endda fjernet instillingen
"Show welcome screen at login" (eller så noget) i Accounts-properties. Men
lige meget hjælper det...

Pyt med login skærmen, men hvordan får jeg XP til at starte op uden at jeg
skal trykke ok ved login?

-på forhånd tak for hjælpen

-j

Fra : Leony

Dato : 27-05-02 13:49

"J" <blackjoey83@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Pyt med login skærmen, men hvordan får jeg XP til at starte op uden at jeg
> skal trykke ok ved login?

Du kan gøre det med TweakUI fra microsoft. Her kan du vælge altid at logge
på computeren med en bestemt konto.
Der er desuden en masse andre små ting man kan gøre med TweakUI, måske kan
du bruge nogle af dem.
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/