Worms World Party
Fra : / / dentro / /

Dato : 27-05-02 11:35

Der er mange af de våben som man kan læse om under indstillinger, som
jeg ikke har adgang til. Hvordan får man det? Skal de unlockes på en
eller anden måde?

/ / dentro / /
ICQ 33379605

Fra : / / dentro / /

Dato : 27-05-02 12:37

....og lige et andet spørgsmål (eller to):

1 - Hvordan kaster man ting mens man hænger i snoren?
2 - Hvordan fungerer bungee jump?
3 - Hvordan skriver man til hinanden i multiplayer?
4 - Der skulle være to hoppeknapper. Den ene er enter, hvad er den
anden?

/ / dentro / /
ICQ 33379605

Fra : Mythos

Dato : 27-05-02 14:44

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3 - Hvordan skriver man til hinanden i multiplayer?
> 4 - Der skulle være to hoppeknapper. Den ene er enter, hvad er den

Det må da stå i manualen eller en eller anden form for hjælpe-fil ?

Kim Larsen

Fra : / / dentro / /

Dato : 27-05-02 15:08

"Mythos" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det må da stå i manualen eller en eller anden form for hjælpe-fil ?

Næh, jeg kan i hvert fald ikke finde det.

/ / dentro / /

Fra : Svend Emil

Dato : 27-05-02 17:10

Jeg vil prøve at hjælpe dig så godt jeg kan, kender lidt fra Worms
Amageddon:

> 1 - Hvordan kaster man ting mens man hænger i snoren?

Hold Shift eller Ctrl nede???

> 2 - Hvordan fungerer bungee jump?

Du skyder den afsted med mellemrum? Gør snoren kortere/længere med
piletasterne op/ned

> 3 - Hvordan skriver man til hinanden i multiplayer?

Ved ikke

> 4 - Der skulle være to hoppeknapper. Den ene er enter, hvad er den
> anden?

Retur - tasten?

--

--- Svend Emil (o: ---

Fra : Simon Kamber

Dato : 27-05-02 17:17

On Mon, 27 May 2002 13:36:54 +0200, "/ / dentro / /" <kena@mail.dk>
wrote:

>1 - Hvordan kaster man ting mens man hænger i snoren?
Vælg våbnet og tryk enter
>2 - Hvordan fungerer bungee jump?
Vælg bungeejump og så skal du ellers bare vade ud over en kant
>3 - Hvordan skriver man til hinanden i multiplayer?
Kan ikke huske det
>4 - Der skulle være to hoppeknapper. Den ene er enter, hvad er den
>anden?
Backspace(over enter)
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Christer Rasmussen

Dato : 04-07-02 16:57

"/ / dentro / /"
> Der er mange af de våben som man kan læse om under indstillinger, som
> jeg ikke har adgang til. Hvordan får man det?

Donkey, Armageddon, Carpet bomb, ... alle de fede våben kan kun fås via
Weapon Crates (de kasser du kan samle op i spillet)

> 1 - Hvordan kaster man ting mens man hænger i snoren?
vælg våben affyr med Enter. (ikke alle våben kan bruges fra rope)

> 2 - Hvordan fungerer bungee jump?
vælg det og gå ud over en skrant

> 3 - Hvordan skriver man til hinanden i multiplayer?
Page Down bringer chat boxen frem, kan ikke huske om det er Page Down eller
Page Up for at få den væk igen.

> 4 - Der skulle være to hoppeknapper. Den ene er enter, hvad er den
anden?
Backspace. Begge knapper her 2 forskellige hop, 1 tryk, og 2 hurtigt efter
hinanden. 2*backspace er ret effektiv.

CR