T66 signal-ikon
Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-05-02 11:35

Hejsa.

På min T66 mangler jeg et ikon, der viser signal-styrken.

Ifølge brugsanvisningen skal der være et ikon som viser signal-styrken, nede
i venstre hjørne af displayet.

Jeg har trampet brugsanvisningen igennem for at finde ud af, om der er et
sted man kan slå det til.
Men jeg kan umiddelbart ikke finde det.

Nogen som ved hvordan man får det vist, eller skal jeg have den
software-opgraderet ?

--
Mvh Henrik.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 27-05-02 22:01

Hej

"Henrik Aarfeldt" <haa@orange.dk> wrote:

>Nogen som ved hvordan man får det vist, eller skal jeg have den
>software-opgraderet ?

Nej nej ! - Du skal bare købe en god og kraftig lup, så kan du sagtens
se det Alvorligt, jeg ved det ikke, men tillykke med 'dyret' -
den er godt nok ikke nem at få øje på mellem lommeulden.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 31-05-02 23:48

"Henrik Aarfeldt" <haa@orange.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> På min T66 mangler jeg et ikon, der viser signal-styrken.

Hmm....netop hjemkommet fra kursus i Finland [Nokia]....og på nettet deroppe
kom signal-indikatoren til syne i display'et strax jeg tændte den i
lufthavnen.

Da jeg kom hjem igen, var ikonet væk igen :(

Jeg må vist lige spørge min operatør [Orange] hvorfor de ikke understøtter
den feature.

--
Mvh Henrik.

Fra : langkow

Dato : 10-09-02 20:15

"Henrik Aarfeldt" skrev d. 31-05-02 23:48 dette indlæg :

> [...]
> lufthavnen.
>
> Da jeg kom hjem igen, var ikonet væk igen :(
>
> Jeg må vist lige spørge min operatør [Orange] hvorfor de ikke

Hej Henrik

Jeg har selv en T66

Med mobilix eller orange er der ingen signalstyrke i displayet, men prøv
med et andet simkort vupti så er den der.
Selv har jeg Orange, Telmore samt Telia.
Med Telmore er standby tiden nede på ca 40 timer med de 2 andre kort
over en uges tid, mystisk telefon har fået den byttet 3 gange men fejlen
er generel.

Jacob

http://www.kandu.dk/