Garn på bollerne
Fra : Steen

Dato : 27-05-02 11:31

Øh, lige et godt råd.

Har man i tankerne at fjerne garn på bollerne - og tilstødende områder, så
kan jeg ikke anbefale, at gøre det med en elektrisk barbermaskine.

Måske skulle jeg bare købe en ny, der ikke rykker håret af, men barberer
det!!!

Steen
--
_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
Email minus .com

Fra : Tomas O.

Dato : 27-05-02 11:35

Steen skrev:

> Øh, lige et godt råd.
>
> Har man i tankerne at fjerne garn på bollerne - og
> tilstødende områder, så kan jeg ikke anbefale, at gøre det
> med en elektrisk barbermaskine.

hehe nope!

> Måske skulle jeg bare købe en ny, der ikke rykker håret af,
> men barberer det!!!

Prøv at bruge en MachIII skraber i badet i stedet efter du har
sørget for at huden er godt opblødt.

Hilsen
Tomas

Fra : Michael

Dato : 27-05-02 12:44

> Prøv at bruge en MachIII skraber i badet i stedet efter du har
> sørget for at huden er godt opblødt.
>
> Hilsen
> Tomas

Hej Tomas.

Hvordan opbløder man huden godt? 2 timers karbad eller hva?

Mvh
Michael

Fra : Tomas O.

Dato : 27-05-02 13:50

Michael skrev:

SNIP

> Hvordan opbløder man huden godt? 2 timers karbad eller hva?

Næh jeg står bare i bruseren og vasker mig og slutter af med at
skraber bollerne hvis vi skal være grafiske

jeg bruger bare shampoo der bløder det hele lidt op.

Hilsen
Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-02 15:12

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message
> Michael skrev:
>
> SNIP

> Næh jeg står bare i bruseren og vasker mig og slutter af med at
> skraber bollerne hvis vi skal være grafiske

Perverse stodder! Er intet da helligt for dig?

[FUT: dk.snak.mudderkastning]

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 27-05-02 15:34

Jens Bruun skrev:

> "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message

> Perverse stodder! Er intet da helligt for dig?

Hov den skal da ikke i mudderet. Jeg barberere sgu da mine nosser.

Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-02 15:44

> Hov den skal da ikke i mudderet. Jeg barberere sgu da mine nosser.

Det var det, jeg mente. Hvis Gud havde ment, vi skulle have
glatbarberede nosser, havde han jo nok ikke udstyret os med
kønsbehåring, vel? Hvor svært kan det være? Du øver vold mod Guds eget
skaberværk og kan dermed påhæftes betegnelsen "Pervers Stodder".

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 27-05-02 16:00

Jens Bruun skrev:

> [...]
> kønsbehåring, vel? Hvor svært kan det være? Du øver vold mod
> Guds eget skaberværk og kan dermed påhæftes betegnelsen

Hahah.. ja undskyld, men ideen med det er den samme som når piger
barberer sig. Jeg siger dig de bliver følsomme når de er glatte.
og det er en dejlig ting.

Nogen er da desuden glatte i forvejen.

Nææ du perverst er det når man sender 18 årige drengerøve i krig
uden de har fået deres første knald og uden stemeret.

Perverst er når en skolelærer ydmyger en bestemt elev foran de
andre ved at læse vedkommendes private digte op i klassen.

Perverst er når præster velsigner våben, der skal dræbe andre.

Perverst er når vi, menneskeheden, ikke kan blive enige om at lade
være med at svine vores eneste planet til.

Jeg ku' blive ved
Hilsen
Tomas

Fra : Hanne L

Dato : 27-05-02 16:09

Jens Bruun skrev i en meddelelse news:xCrI8.76$v4.3725@news.get2net.dk...

Hej Jens

Tomas O

> [...]
> kønsbehåring, vel? Hvor svært kan det være? Du øver vold mod Guds eget
> skaberværk og kan dermed påhæftes betegnelsen "Pervers Stodder".

Det er nu ellers en dejlig, blød og glat fornemmelse, og
så slipper man for at få hår i munden *S*. Det er nu
ikke et must for mig, men helt op til manden selv.

Kærlig hilsen
Hanne L, som er ked af, jeg ikke nåede at snakke med
dig i lørdags, men jeg hørte da din stemme *GGG*.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-02 16:18

Hanne L <maanelys@mail.dk> stjal båndbredde med følgende:

> [...]
> så slipper man for at få hår i munden *S*. Det er nu
> ikke et must for mig, men helt op til manden selv.

Den er god med dig. Vi er jo ikke cykelryttere eller trans'er, vel?
Men spøg til side, du har nok helt ret. Gået på klingen må jeg jo nok
erkende, at jeg - som du - foretrækker nybarberet look & feel hos det
andet køn.

> Kærlig hilsen
> Hanne L, som er ked af, jeg ikke nåede at snakke med
> dig i lørdags,

Det er jeg også ked af, men der kommer vel en senere lejlighed, hvor vi
kan ændre på det.

> men jeg hørte da din stemme *GGG*.

Ahem. Du prøvede vist også at dæmpe mig ned et par gange, så lidt har vi
da snakket sammen.

--
-Jens B.

Fra : Hanne L

Dato : 27-05-02 21:48

Jens Bruun skrev i en meddelelse news:Z6sI8.81$v4.3678@news.get2net.dk...

Hej Jens

> [...]
> Men spøg til side, du har nok helt ret. Gået på klingen må jeg jo nok
> erkende, at jeg - som du - foretrækker nybarberet look & feel hos det

Men _kun_ dernede, ikke længere oppe, heller ikke noget
med trimning. Jeg kan nemlig godt lide hår på en mand. Jeg
går heller ikke ind for, at mænd barberer deres brystkasse.

> Det er jeg også ked af, men der kommer vel en senere lejlighed, hvor vi
> kan ændre på det.

Der skal i hvert fald meget alvorlige forhindringer til, før
jeg _ikke_ kommer til en dss-fest. Så hvis bare du, og
konen, dukker op, skulle der være en rimelig chance.

> Ahem. Du prøvede vist også at dæmpe mig ned et par gange, så lidt har vi
> da snakket sammen.

*GGG* Jeg har ikke noget imod højlydte diskussioner, jeg
kunne bare ikke høre, hvad Hanne og Bo sagde, de er jo
så lavmælte, derfor tysseriet.

Kærlig hilsen
Hanne L
--
"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : preben nielsen

Dato : 27-05-02 17:50

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en
meddelelse

> Det var det, jeg mente. Hvis Gud havde ment, vi skulle have
> glatbarberede nosser, havde han jo nok ikke udstyret os med
> kønsbehåring, vel? Hvor svært kan det være?
> Du øver vold mod Guds eget skaberværk

Du har kort sagt selv hovedhår på 150 cm og tilsvarende skæg ? For
hvorfor skulle hoved- og ansigtshår behandles anderledes en
kønshår ...............?

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-02 18:16

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du har kort sagt selv hovedhår på 150 cm og tilsvarende skæg ? For
> hvorfor skulle hoved- og ansigtshår behandles anderledes en

Hvor viste du det fra? Langt hår og uplejet skæg; det er lige mig!

--
-Jens B.

Fra : Steen

Dato : 27-05-02 23:01

"Jens Bruun" : Hvor viste du det fra? Langt hår og uplejet skæg; det er lige
mig!

Hey Rastaman....lite me up - mon!

Fra : CeeJay

Dato : 27-05-02 21:46

> Det var det, jeg mente. Hvis Gud havde ment, vi skulle have
> glatbarberede nosser, havde han jo nok ikke udstyret os med
> kønsbehåring, vel?

Hvis gud ikke have ment vi skulle barbere vore nosser havde han ikke lade os
udstyre med barberbladet.

Fra : høstblomsten

Dato : 27-05-02 23:31

"CeeJay" <newsgroups@ceejay.cjb.netREMOVE> skrev

"CeeJay" skrev:

> Hvis gud ikke have ment vi skulle barbere vore nosser
havde han ikke lade os
> udstyre med barberbladet.

*LOL........* ååh, mine stakkels lattermuskler!

Fra : K.G.

Dato : 27-05-02 18:11

Jens Bruun skriver ...

> Perverse stodder! Er intet da helligt for dig?

Jens inden du skyder med skarp så sæt dig ind i
hvornår noget er perverst !!!

Det tror jeg ikke du aner - og gør du ikke det er
du havnet i den forkerte Nyhedsgruppe ...

UPS: Har med vilje overset dit FUT problemet
er dit - så prøv at aksepterer at andre har lyster
som ikke passer dig men ej heller behøver at være
"peverse" ...

Og vil du ikke det - så FUT du et andet sted hen ..

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-05-02 19:05

"K.G." <kg@lite.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som ikke passer dig men ej heller behøver at være
> "peverse" ...
>
> Og vil du ikke det - så FUT du et andet sted hen ..

Du kan jo overveje at følge med, du Satans Yngel, der for evigt må brænde i
Skærsildens Helvede.

[FUT: dk.snak.mudderkastning]

--
-Jens B. (Der faldt for fristelsen - sorry )

Fra : K.G.

Dato : 27-05-02 21:05

Hej igen Jens Bruun ....

Undskyld men jeg orker ikke dit FUT og vælger at
skrive:

PLONK! ( Håber du ved hvad det betyder)

Jeg må ikke lege med "små drenge" og bryder mig ikke
om dit sprog ....

Leg du lidt med dig selv - under dynen !

Mvh - K.G.

Fra : CeeJay

Dato : 27-05-02 21:47

> [...]
>
> Jeg må ikke lege med "små drenge" og bryder mig ikke
> om dit sprog ....
>
> Leg du lidt med dig selv - under dynen !

Manden er bare sarkastisk .. der er ingen fare der.

Fra : K.G.

Dato : 27-05-02 23:10

Hej CeeJay ...

Du skriver bla.:

> Manden er bare sarkastisk .. der er ingen fare der.

Se det er jo nok muligt - men det kan man ikke læse sig til
med mindre man kender hinanden - jeg er ny "her" i gruppen
og mener det burde være blot lidt seriøst - sarkasme kan man
bruge i en samtale men kender man ikke folk kan det ikke
læses ...

Nu er det 2 gang han Futter til Mudderkast og sådan noget
pjat sidder jeg her ikke for ....

At man kan joke - er OK for mig men - sarkasme kan man
ikke forholde sig til - jeg er ikke ny på usernet - men forsøger
at være blot lidt seriøs med mindre jeg ved tilfælde bruger
em "smily" så er det for at understege at det måske ikke skal
tages for pålydende ...

Med venlig hilsen
K.G.

Er dette en "joke" gruppe skal man blot skrive det så kan
jeg få afløb for det så mange andre steder ... !!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-05-02 08:14

K.G. <kg@lite.dk> stjal båndbredde med følgende:

> [...]
> og mener det burde være blot lidt seriøst - sarkasme kan man
> bruge i en samtale men kender man ikke folk kan det ikke

Og du blev slet ikke mistænksom, da du i min sidste posting til dig
kunne læse min signatur med denne tilføjelse: "(Der faldt for
fristelsen - sorry )". Du kunne jo også lige have gjort dig den
ulejlighed at læse et enkelt eller to af mine indlæg i andre tråde, før
du hoppede i med begge ben.

> Nu er det 2 gang han Futter til Mudderkast og sådan noget
> pjat sidder jeg her ikke for ....

Hvorfor sidder du her så?

> [...]
> at være blot lidt seriøs med mindre jeg ved tilfælde bruger
> em "smily" så er det for at understege at det måske ikke skal

Du må jo være blind. Nå, hvorom alting er: Slut herfra.

--
-Jens B.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-05-02 00:03

Hej Christian

> Manden er bare sarkastisk .. der er ingen fare der.

Humor, sarkasme og friske kommentarer har godt nok svære kår
i gruppen i øjeblikket.

Folk farer helt i flint, i stedet for lige at vente og se,
hvordan der bliver reageret.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-02 00:28

Tue, 28 May 2002 01:02:41 +0200, skrev "Mark Thomas Gazel"
<mark@fjerndettegazel.dk>:

>Humor, sarkasme og friske kommentarer har godt nok svære kår
>i gruppen i øjeblikket.

Hvis K G er den person, jeg formoder det er, så er han svær at
danse med.

Han er en af dem, som ikke er i mit killfilter, men på min
interne ignoreliste.

Fra : K.G.

Dato : 28-05-02 05:06

Hej Knud Gert Ellentoft ....

Du skriver bla.:

> Hvis K G er den person, jeg formoder det er, så er han svær at
> danse med.

Ja men det er han sikkert - men jeg danser ikke med gamle sure
mænd som ikke har andet i hovedet ind at jagte folk på sin egen
lille "perverse" facon - for lige at blive i sproget.

Jeg har fulgt dig i ganske mange år og kan ikke huske hvornår du
sidst har skrevet noget pænt til og om folk som ikke har dine
meninger .... du har efter bedste mening en underlig fornøjelse
ved Usenet - men den behøver naturligvis _ikke_ være "pervers"
selv om det ser sådan ud .....

Slå du bare ordet "pervers" op i din Ordbog Knud ....

Med venlig hilsen
K.G.
--
Homepage: http://www.sitecenter.dk/bangsbo
Webcam: http://bangsbo.camarades.com

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-02 06:03

Tue, 28 May 2002 06:06:08 +0200, skrev "K.G." <kg@lite.dk>:

>Ja men det er han sikkert - men jeg danser ikke med gamle sure
>mænd som ikke har andet i hovedet ind at jagte folk på sin egen
>lille "perverse" facon - for lige at blive i sproget.

Hvor mange navne er det efterhånden, du har brugt på usenet for
at folk ikke skal kunne genkende dig og undgå killefiltre?

I de knap tre år jeg har brugt usenet, har jeg brugt samme navn
og emailadresse konsekvent i dk-hierakiet, så jeg skjuler mig
ikke for nogen.

Iøvrigt er jeg ikke en gammel sur mand, jeg er en ronkedor.

Fut: news:dk.snak.mudderkastning

Fra : K.G.

Dato : 28-05-02 06:38

Hej igen Knud ...

Jeg er en helt offentlig person og ganske ofte kan man se min
Hjemmeside i min Signatur - så jeg skjuler mig ikke ...

Jeg skriver i debat på Ekstrabladet - Politiken og mange andre
steder og gemmer mig bestemt ikke ...

På Usenet deltager jeg i de Nyhedsgrupper som har min
interesse - du kan angribe mig på mine meninger men ikke
på mit sprog - men igen du er en "negativ" person Knud og
sådan har jeg altid læst dig og set dig og DU fylder meget !

Undskyld - jer har set dit FUT - men det var faktisk dig som
skulle ha haft det derfor har jeg ikke rettet mig efter det ...

Det var også denne gang DIG der smed Mudder ...

Send en klage til min udbyder - hvis du føler du har nogen
problemer med mig ... jeg venter med sindsro på en
henstilling fra abuse@tdc eller hvad de nu hedder ...

EOD!

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-05-02 07:04

Tue, 28 May 2002 07:37:39 +0200, skrev "K.G." <kg@lite.dk>:

>Jeg er en helt offentlig person og ganske ofte kan man se min
>Hjemmeside i min Signatur - så jeg skjuler mig ikke ...

Du har ikke medsendt din hjemmesideadresse i de andre indlæg her
i gruppen og det er en kendsgerning, at du har brugt et utal af
navne på usenet.

>Send en klage til min udbyder - hvis du føler du har nogen
>problemer med mig ... jeg venter med sindsro på en
>henstilling fra abuse@tdc eller hvad de nu hedder ...

Fordi man ikke bryder sig om en person berettiger det ikke til en
abuseklage.

Fut: news:dk.snak.off-topic, da det svar jeg svarer på, dette
indlæg og evt. svar herpå er særdeles off-topic her i gruppen.

Fra : Fluffi

Dato : 27-05-02 15:44

Hejsa.

> Prøv at bruge en MachIII skraber i badet i stedet efter du har
> sørget for at huden er godt opblødt.

Jeg har også god erfaring med Mach III, men jeg tror snart at jeg skal prøve
det nye Veet skum. Det skulle være langt bedre end deres creme. Jeg prøvede
engang at smøre den "sensitive" creme på mine nosser, men det skulle jeg
ikke have gjort. De blev røde, og føltes som om de ville falde af!

Nogen den har gode eller dårlige erfaringer med deres nye skum?

Fluffi

Fra : Nicolai

Dato : 27-05-02 21:06

On Mon, 27 May 2002 16:44:15 +0200, "Fluffi" <NO_SPAMfluffi@diaper.dk>
wrote:

Hej Fluff! Tak for sidst

>Jeg har også god erfaring med Mach III, men jeg tror snart at jeg skal prøve
>det nye Veet skum.

Nu er min hud i forvejen meget meget sart, så jeg ville aldrig turde
anvænde kemikalier i skridtet.

Men jeg tog alle hårene i hele ble-området (og under armene) med en
Mach III i weekenden. Dejligt, selvom det tager noget tid.

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : CeeJay

Dato : 27-05-02 21:50

"Fluffi" <NO_SPAMfluffi@diaper.dk> wrote in message
> [...]
> ikke have gjort. De blev røde, og føltes som om de ville falde af!
>
> Nogen den har gode eller dårlige erfaringer med deres nye skum?

Hvis du taler om deres hårfjerningsskum der indeholder en svag syre der
nærmest opløser hårene .. så vil jeg på det kraftigste advare imod det !
Det svier af helvedes til !

Eller for at citere dig .. "De blev røde, og føltes som om de ville falde
af!"