MS Windows
briani 27239
Kan jeg frigive ram til printer
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 27-05-02 11:28

Jeg har et lille problem med min HP printer. Når jeg printer nogle ting ud i
farver kan den ikke klare særlig meget uden at den går i selvsving. Jeg tror
det er et Ram problem.

Kan man ikke under windows XP Pro selv tildele sin printer noget af windows
ram?

Dennis

--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : Per K. Nielsen

Dato : 27-05-02 12:02

On Mon, 27 May 2002 12:28:05 +0200, "\(7000\) Dennis"
<cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk> wrote:

>Jeg har et lille problem med min HP printer. Når jeg printer nogle ting ud i
>farver kan den ikke klare særlig meget uden at den går i selvsving. Jeg tror
>det er et Ram problem.

Hvilken printer?
--
Per K. Nielsen