Grrrr altså
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-05-02 09:51

Øv så skulle jeg lige "tændes af" igen. annonce i en
af vores lokale gratis aviser:

Kan afhentes gratis:
Kattemor med killinger sort/hvide - 8 uger gamle

nogen der ikke gider killinger, ikke gider dyrlæge-
regninger, hvorfor F***** skulle de overhovedet
have den kat så !!!!!!!!!!!!!

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Birgitte

Dato : 27-05-02 11:21

Jeg bliver også så harm over sådanne noget Grrr....
Jeg forstår bedre og bedre hvorfor jeg holder fast i tidlig neutralisering.
Så er det ihverttilfald ikke nogen af mine killinger, der udsættes for noget
så fælt.
Missetanker fra Birgitte
www.truetrust.dk

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3cf1f36d$0$18612$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

---
DK. True Trust

Fra : Pia

Dato : 27-05-02 11:40

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> wrote in message
> [...]
neutralisering.
> Så er det ihverttilfald ikke nogen af mine killinger, der udsættes for

Ja, folk er håbløse. Jeg overvejer at bruge dette som en slags dyrlægetest
når vi er flyttet. Hvis de siger, det ikke er nødvendigt, når jeg kommer med
mine 3 halvgamle gårdmisser og tævehvalp og beder om kastration, så er det
ikke der vi har tænkt os at komme... (udover de andre ting man naturligvis
vælger ud fra)

:Pia

Fra : Annette Skovbon

Dato : 27-05-02 12:05

Jeg forstår dig Marianne. PT. Ser det sådan her ud på hestenettet:
ca 30 killinger bortgives....=(

-Annette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-05-02 18:44

"Annette Skovbon" <barbara_jordfed@chicks.dk> wrote in message
> Jeg forstår dig Marianne. PT. Ser det sådan her ud på hestenettet:
> ca 30 killinger bortgives....=(

Nåh, men det er jo ikke noget problem. Den flinke dyrlæge Lennart Svane
mangler jo ligefrem killinger at gi' væk, så han ta'r dem da sikkert alle
sammen..............

ikk'?

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Annette Skovbon

Dato : 27-05-02 18:46

Man burde lave manden en linksamling til steder hvor killinger bortgives
og så bede ham gentage hans holdning omkring killinger/neutralisering
offentligt.
Det er for meget...=(

-Annette