MS Windows
briani 27239
Flere downloads XP
Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 27-05-02 09:43

Det er her er vist en klassiker:

Jeg kan tilsyneladende kun sætte to download igang af gangen på min
Win XP Pro UK. HVordan er det man fikser reg. databasen så man kan få
lidt flere igang?

--
Palle

Fra : H.R

Dato : 27-05-02 11:27

"Palle Hans Jensen" <palle@image.dk> skrev i en meddelelse
> Det er her er vist en klassiker:
>
> Jeg kan tilsyneladende kun sætte to download igang af gangen på min
> Win XP Pro UK. HVordan er det man fikser reg. databasen så man kan få
> lidt flere igang?
-
xp pro dk
jeg dan downloade mange på en gang
og jeg har ikke pillet ved noget men jeg
ved ikke om der er forskel på uk og dk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 27-05-02 11:40

H.R, for lige at citere noget af det du skrev i dk.edb.system.ms-
windows:

> xp pro dk
> jeg dan downloade mange på en gang
> og jeg har ikke pillet ved noget men jeg
> ved ikke om der er forskel på uk og dk

Underligt..

Hver gang jeg trykker på nummer 3 venter den til en af de andre er
færdig.

Jeg har fundet denne fremgangsmåde:

http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=764

- Så noget må der være om det.

- Jeg kan bare ikke finde ud af hvad det er de mener.

Pkt. 3. ryger jeg fra. For jeg kan oprette en hel del forskellige
nøgler, og som de beskriver det er det ligesom der kun er én.

Hvis der er nogle der kan få mig videre herfra ville det være cool :-
)

Fra : Madsen

Dato : 27-05-02 11:54

Palle Hans Jensen skrev:

> http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=764
>
> - Så noget må der være om det.

Ja, der er noget om det:
http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q282402

> - Jeg kan bare ikke finde ud af hvad det er de mener.
>
> Pkt. 3. ryger jeg fra. For jeg kan oprette en hel del forskellige
> nøgler, og som de beskriver det er det ligesom der kun er én.

Du opretter bare de to nøgler som beskrevet, hvis de ikke findes.
Alternativet er at hente følgende fil og køre den:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg>

Madsen.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 27-05-02 13:47

Madsen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.edb.system.ms-windows:

> Ja, der er noget om det:
> http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q2
> 82402

- Det vidste jeg jo Har ser andre spørge om det adskillige gange

> Du opretter bare de to nøgler som beskrevet, hvis de ikke
> findes. Alternativet er at hente følgende fil og køre den:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg>

- Ja, men der var 5 typer nøgler man kunne oprette, så jeg gættede
(forkert).

- Har kørt den du henviste til. Virker. Takker!

--
Palle