Her kan hun ses :- )
Fra : Lene

Dato : 27-05-02 08:54

Hejsa :- )

Nu har det nyeste skud på stammen fået et lille hjørne på vores
hjemmeside :- ) Der er kun et enkelt billede af hende på siden indtil
videre, men der kommer flere snart.
Der er et punkt i menuen, som hedder Europa´s Nipse Nål, og der ligger
billedet af hende. På billedet er hun lige knap 10 uger.
Behøver jeg sige, at vi glæder os helt vildt til hun flytter ind ?
Som sagt kommer der flere billeder indenfor de næste par uger, ligesom
der også snart kommer nye billeder af de andre katte ( især Hules
billeder er ved at være "forældede". Han gror nemlig som ukrudt **ss**

Her kan Nipse ses : http://www.erler.dk/Katte/Index.html

Mange hilsner fra Lene

Fra : Lene

Dato : 27-05-02 09:08

Nej, nej nej undskyld...Det var selvfølgelig ikke meningen, at den skulle
igennem 3 gange...Godt nok er Nipse dejlig, men 1 gang må da være rigeligt
:- )
Undskyld !!
Og jeg kan også se, at der ikke kommer noget billede på siden i min udgave
af Netscape...Men i IE virker det :- )

Mange hilsner fra Lene

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-05-02 09:35

Hej Lene
uhm jeg kan godt forstå at I glæder jer, hun er da
en lækker lille sag

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Some people have lives, other have cats

Fra : Lene

Dato : 30-05-02 12:02

Marianne Hellemose wrote:

> Hej Lene

Hej Marianne...

> uhm jeg kan godt forstå at I glæder jer, hun er da
> en lækker lille sag

Ja, vi glæder os helt vildt :- ) Hun er bare så dejlig :- )))))
Mange hilsner fra Lene

Fra : Birgitte

Dato : 27-05-02 11:25

Tillykke Lene, hun ser rigtig lækker ud
Det bliver spændende at følge hende i fremtiden.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Lene

Dato : 30-05-02 12:05

Birgitte wrote:

> Tillykke Lene, hun ser rigtig lækker ud

Hej Birgitte...

Mange tak :- ) Vi synes jo også, at hun er ret så lækker :- ))

> Det bliver spændende at følge hende i fremtiden.

Hun skal med til Skive, så hvis du også kommer der, kan du se hende i
virkeligheden

> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Mange hilsner fra Lene ( som altså bare snart ikke kan vente mere :- ))

Fra : Birgitte

Dato : 30-05-02 18:17

Jamen jeg kommer til Skive glæder mig
Missekram fra Birgitte

> [...]
> virkeligheden
> Mange hilsner fra Lene ( som altså bare snart ikke kan vente mere :- ))

---
DK. True Trust

Fra : Lene

Dato : 31-05-02 07:22

Birgitte wrote:

> Jamen jeg kommer til Skive glæder mig
> Missekram fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Hej Birgitte :- )

Jamen, så må vi da sørge for, at du får hende at se deroppe :- )Jeg har lige
læst, at Skive udstillingen er blevet flyttet til Aars...
Glæder mig til vi ses :- )

Missekram tilbage fra Lene

Fra : Kate

Dato : 27-05-02 19:03

Hvor er hun charmerende

Kate

Fra : Lene

Dato : 30-05-02 12:07

Kate wrote:

> Hvor er hun charmerende

Hej Kate...

Mange tak :- )) Vi glæder os også enormt til hun flytter ind og vi kan
lære den lille charmetrold rigtigt at kende :- )

Mange hilsner fra Lene