MS Windows
briani 27239
vedr computer som på biblotek...
Fra : giller

Dato : 27-05-02 07:04

snip.....
På mange biblioteker og andre steder har de lavet så man kun lige kan surfe
lidt rundt på internettet og altså ikke lave en skid andet.
Man ser derfor et tomt skrivebord.

dette kan gøres med et program der ihvertfald bruges på den skole hvor jeg
arbejder som hedder NIX PILLE, dette staretr inden win98 og hvis du ikke
indtaster password inden for kort til så er det begrænset hvad du har adgang
til.
dette er skrevet som nyt indlæg da jeg har problemer når jeg skal besvare
post får fejl medelse fra serveren at post skal starte med RE:,,,,, mystisk
hilsen giller

Fra : ..::jmj::..

Dato : 27-05-02 10:19

"giller" <gilbert*REMOVE*@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
SNIP
> dette er skrevet som nyt indlæg da jeg har problemer når jeg skal besvare
> post får fejl medelse fra serveren at post skal starte med RE:,,,,,
mystisk
> hilsen giller

Det er der ikke noget mystisk i. Korrekt besvarelse på usenet anvender
forkortelsen RE og ikke SV.
Visse news-readere formår ikke at sætte den korrekte forkortelse ind i
emnelinien, du må rette manuelt eller hente en patch til din newsreader.

...::jmj::..

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-05-02 12:53

giller wrote:

> dette er skrevet som nyt indlæg da jeg har problemer når jeg skal
> besvare post får fejl medelse fra serveren at post skal starte med
> RE:,

Kik i news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-experss
Der er der hjælp til dit problem.
mvh
Henning

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 27-05-02 13:12

"giller" wrote in message...
> [...]
> arbejder som hedder NIX PILLE, dette staretr inden win98 og hvis du ikke
> indtaster password inden for kort til så er det begrænset hvad du har

Jeg fik sendt en e-mail til mit lokale bibliotek og fik at vide at man kunne
bruge programmerne: Nix Pille, Skyggen og WinU.
De brugte Nix Pille.

Det kan jeg dog godt huske at de havde på min skole på et tidspunkt, så det
undrer mig bare hvorfor at de kun brugte det til at begrænse adgangen til
"Egenskaber for skærm" og Kontrolpanelet...

Men det findes ikke som demo version vel?
Kunne være fedt hvis jeg kunne sætte sådan noget på min computer. Hehe!

--
M.v.h. Morten Jørgensen
www.StartLinket.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-05-02 14:47

Mon, 27 May 2002 08:03:45 +0200, skrev "giller"
<gilbert*REMOVE*@adslhome.dk>:

>dette er skrevet som nyt indlæg da jeg har problemer når jeg skal besvare
>post får fejl medelse fra serveren at post skal starte med RE:,,,,, mystisk

Læs min signatur eller opgrader til en nyere version af IE/OE.

Fut: news:dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express,
hvor svar herpå bringes.

med venlig hilsen
Knud
--