MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dual 2000 Pro + 98
Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 27-05-02 03:14

Hej derude....

Jeg har en veninde med tre børn, de vil gerne spille en masse spil, MEN de
vil ikke alle køre under 2000 Pro,
derfor har jeg tænkt mig at Dual boote maskinen mellem 2000 Pro og 98 da
jeg ved at spillene kører fint under 98....

Pt. er der 2000 Pro på maskinen, men hvad er den rette fremgangsmåde så jeg
undgår problemer og begge OS kører???

Og hvad er bedst, 2000 Pro først eller 98 først??

Mvh Henrik Andersen

Fra : Bjarke Madsen

Dato : 27-05-02 07:44

> [...]
jeg
> undgår problemer og begge OS kører???
>
> Og hvad er bedst, 2000 Pro først eller 98 først??

så vidt jeg ved kan man ikke instalere 98 efter 2000pro
så derfor plejer jeg at installere 98 først