Scroll color
Fra : Andreas Møller

Dato : 08-02-01 17:59

Hvordan er det man laver farven om på scrollbaren

Kan jeg få et eksempel på koden?

Møller

Fra : Thomas Knudsen

Dato : 08-02-01 18:44

Andreas Møller <moller1@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hvordan er det man laver farven om på scrollbaren
>
> Kan jeg få et eksempel på koden?
>
> Møller
>
>'
Mener Knud Gert Ellentoft har svaret på det tidligere i denne gruppe.
Du kan ikke rette på klientens Scrollbar-farve.Kun "Bordercolor" i fx.
frames

Ret mig hvis jeg er forkert på den!!

/Thomas

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 08-02-01 19:09

Thomas Knudsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Du kan ikke rette på klientens Scrollbar-farve.Kun "Bordercolor" i fx.
> frames
>
> Ret mig hvis jeg er forkert på den!!

okay - det kan man godt. Men kun I Internet Explorer 5.5.

Mvh
Jonas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-02-01 22:38

Thu, 8 Feb 2001 18:44:14 +0100, skrev "Thomas Knudsen"
<thomask@knudsen.dk>:

>Mener Knud Gert Ellentoft har svaret på det tidligere i denne gruppe.
>Du kan ikke rette på klientens Scrollbar-farve.Kun "Bordercolor" i fx.
>frames
>
>Ret mig hvis jeg er forkert på den!!

Ja, det er omvendt.

Og der er da også en forklaring på min side:
http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/ie5/ie5.htm

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 08-02-01 19:05

Andreas Møller wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvordan er det man laver farven om på scrollbaren
> Kan jeg få et eksempel på koden?

Du finder forklaring og masser af eksempler på koder her:

http://www.html.dk/artikler/00010/

Mvh
Jonas

Fra : Andreas Møller