Priser på GPRS
Fra : Søren Jørgensen

Dato : 26-05-02 21:23

Hejsa.
Er der nogen der har priser (links) til hvad gprs koster ved de forskellige
selskaber? Billigst?
har lige været inde på teledanmarks side, men kunne ikke finde noget.

Mvh...Søren

Fra : Anders Hal

Dato : 26-05-02 21:48

"Søren Jørgensen" <devoted@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har priser (links) til hvad gprs koster ved de
forskellige
> selskaber? Billigst?
> har lige været inde på teledanmarks side, men kunne ikke finde noget.

TDC Mobil
Abonnement Pris i kr.
Oprettelse79,20
Kvartalspris (som selvstændigt abonnement)192,00
Kvartalspris (som tillægsabonnement)96,00
VolumenprisPr. MB overført data20,00

(Alle priser er inkl. moms)

Hmmm... de har sq lige sat det ned!!!

// Hal

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-05-02 11:39

"Anders Hal" <usenet@halnet.dk> wrote:

> [...]
>Oprettelse79,20
>Kvartalspris (som selvstændigt abonnement)192,00
>Kvartalspris (som tillægsabonnement)96,00

Det ligner de gamle "priser" uden moms, så måske er det der "ændringen"
er.

Fra : ::j::o::k::u::m::

Dato : 27-05-02 15:58

> Det ligner de gamle "priser" uden moms, så måske er det der "ændringen"
> er.

Så ville der vel ikke stå inkl. moms ?!

JS

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-05-02 08:49

"::j::o::k::u::m::" <jokum_snusk@hotmail.com> wrote:

>Så ville der vel ikke stå inkl. moms ?!

Det kunne jo være en fejl - det ville ikke være første gang.

Hvis du lægger 25% til priserne på siden, får du kr. 99 for oprettelse,
kr. 240 eller 120 i kvartalet og kr. 25 per MB. Hvis jeg ikke husker
meget galt, er det netop priserne de havde fra starten. Så jeg tror
faktisk moms oplysningen er forkert.

Peter

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 28-05-02 10:05

Hej,

Anders Hal wrote:

> [...]
>Oprettelse79,20
>Kvartalspris (som selvstændigt abonnement)192,00
>Kvartalspris (som tillægsabonnement)96,00

Hmmm, nu er det da steget en del ...

Oprettelse:
99,00

Kvartalspris (som selvstændigt abonnement):
240,00

Kvartalspris (som tillægsabonnement):
120,00

Volumenpris Pr. MB overført data:
25,00

Alle priser incl. moms.

(kilde: http://www.tdcmobil.dk/u_20668_3.htm)

Betyder det med selvstændigt abinnement ikke, at man ville kunne
benytte sig af det, hvis man er kunde hos et andet selskab som fx
Telmore ?

--
Mvh.
Alex T.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 29-05-02 08:54

< SNIP >
> Betyder det med selvstændigt abinnement ikke, at man ville kunne
> benytte sig af det, hvis man er kunde hos et andet selskab som fx
> [...]

Tror ikke Telmore vil tilbyde GPRS...

/Keld

Fra : Alex Tiedemann

Dato : 29-05-02 09:50

Hej,

Keld Rosenberg wrote:

>Tror ikke Telmore vil tilbyde GPRS...

Nej, de har ikke planer om det på nuværende tidspunkt, var svaret, da
jeg spurgte Telmore via mail forleden dag.

Dvs. at man ikke kan have GPRS abonnement et sted, og mobil abonnement
et andet sted ?

--
Mvh.
Alex T.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 04-06-02 23:34

"Alex Tiedemann" <Xati@polsas.dkX> wrote in message
> [...]
> jeg spurgte Telmore via mail forleden dag.
>
> Dvs. at man ikke kan have GPRS abonnement et sted, og mobil abonnement

Nej !