Icewind Dale Monster Compendium
Fra : Martin Thunø

Dato : 26-05-02 21:17

Hejsa i stuerne

Da jeg i øjeblikket er i gang med at spille Icewind Dale - ville jeg lige
spørge om der er nogen som der ved om der findes en compendium, altså en
liste - over de monstere som der er i spillet. Den skal helst indeholde en
beskrivelse af det enkelte monster med hvor mange HP at det har og om det
har specielle/magiske evner samt hvilket våben der er bedst imod det.

Jeg ved, at der findes et compendium til "alm./normalt" AD&D og da spillet
er opbygget på disse regler håber jeg, at det findes.

På forhånd tak

Martin

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->

Fra : Herold

Dato : 27-05-02 07:51

> Jeg ved, at der findes et compendium til "alm./normalt" AD&D og da spillet
> er opbygget på disse regler håber jeg, at det findes.

Det er også det du skal bruge, da monstrene deler de samme karakteristika.
Det kan dog afhænge af det valgte sværhedsgrad.

Fra : Martin Thunø

Dato : 27-05-02 22:38

> Det er også det du skal bruge, da monstrene deler de samme karakteristika.
> Det kan dog afhænge af det valgte sværhedsgrad.

Det var jeg ikke klar over, at man kunne bruge den compendium, men nu vil
jeg da helt sikkert få fat i den. Mange tak for rådet.

Martin

---