Musik fra "Venner for livet" m. Kaya Brüel~
Fra : Ally

Dato : 26-05-02 20:49

Hej musikeksperter

Jeg har desperat brug for hjælp til at identificere en sang, som jeg altid
har haft en svaghed for, men ikke kender kunstner eller titel på. Men jeg
hørte lidt af den i subj.

Så vidt jeg husker nævnes "Confusing"... måske er det titlen. Den har et
fedt basbeat, som blev samplet og genbrugt i en lettere modificeret udgave
for nogle år siden af en, som jeg HELLER ikke lige kan komme på Er der
nogle af jer "lommedetektiver", der har en idé om titel og kunstner til den
der "Confusing"-sang?

De venligste hilsener

Ally

Fra : Steen Larsen

Dato : 26-05-02 22:04

ELO lavede en >CONFUSION< i 1976 (?). Jeg så ikke udsendelsen, men . . . .

/Steen

Fra : Ally

Dato : 26-05-02 22:20

Hej Steen.

> ELO lavede en >CONFUSION< i 1976 (?). Jeg så ikke udsendelsen, men . . .
..

Jeg prøver lige at undersøge det nærmere! Nu er jeg stødt på 3 forskellige
numre med 3 forskellige bands. Alle numre indeholdt ordet "Confusion"...
inkl. "Sound of Confusion", hvilket ringer et par klokker i mit hovede
MEN, ingen af dem var det rigtige nummer. Nu prøver jeg lige ELO. Jeg vender
frygteligt tilbage med resultatet af mine anstrengelser... om jeg så skal
hive fat i Zindy og Kuku

Hilsen

Den forvirrede Ally

Fra : Flemming

Dato : 27-05-02 10:30

On Sun, 26 May 2002 21:48:42 +0200 "Ally" <quincy_md@hotmail.com>
wrote in dk.kultur.musik:

> [...]
> har haft en svaghed for, men ikke kender kunstner eller titel på. Men jeg

den eneste sang med confusion som jeg syntes passer til musik stilen i
venner for livet er "Ball of confusion" som The Temptation engang lavede,
men jeg er ikke sikker på om det er det nummer som du søger.

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Ally

Dato : 28-05-02 13:31

Hej Flemming!

> den eneste sang med confusion som jeg syntes passer til musik stilen i
> venner for livet er "Ball of confusion" som The Temptation engang lavede,
> men jeg er ikke sikker på om det er det nummer som du søger.

Tak for din hjælp. Desværre var det heller ikke den. Argh... irriterende,
når man ikke har andet end ét enkelt ord at gå frem efter... og som jeg i
øvrigt heller ikke er helt sikker på.

I skal have mange tak for jeres forsøg. Jeg må nok se i øjnene, at jeg
heller ikke denne gang får fat i titel og kunstner. Jeg må bare væbne mig
med tålmodighed til næste gang, jeg støder på den!

Med musikalske hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : mhn

Dato : 28-05-02 15:11

Hej Flemming,

jeg mener at jeg zappede forbi programmet, og hørte omkvædet til "just an
illusion" med Imagination.

Kan det være den du leder efter ??

mvh
Michael

Fra : Ally

Dato : 28-05-02 15:18

> Hej Flemming,

Hej Michael. Det er godt nok mig, der leder *S*.

> jeg mener at jeg zappede forbi programmet, og hørte omkvædet til "just an
> illusion" med Imagination.

Hm... lyder interessant. Det kunne godt være... undersøger det lige.

De venligste hilsener

Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Ally

Dato : 28-05-02 15:35

> Hm... lyder interessant. Det kunne godt være... undersøger det lige.

YEEEEEEEEEAAAAAAAAHHHHHHH... det var sgu den!!!!!!!! *SSSS*. "Just an
illusion" med Imagination... BINGO!

Michael, du kommer på min juleliste i år *G*. Tusind tak! Uha... subben
kommer på overarbejde!

Med glade hilsener

Ally

PS: Sgu ikke underligt det ikke var til at finde ud af, når eneste ledetråd
var "Confusion" *GG*.
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47