Fast i MOHAA
Fra : Rasmus S

Dato : 26-05-02 20:24

Er på en mission hvor jeg skal escorte en nedstyrtet pilot til et safe
hideout. Vejret er mørk og dunkelt og man løber på nogle veje/græsenge.
Jeg har fundet en kirke, hvor jeg udenfor skød soldater ned af en lastbil
som kom kørende derop.
Hvis jeg går ind i kirken sker der intet og jeg kan ikke finde andre nye
steder på banen?

Mvh

Rasmus

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 26-05-02 20:28

> Hvis jeg går ind i kirken sker der intet og jeg kan ikke finde andre nye
> steder på banen?

På den ene side af alteret er der en knap, tryk på den!

Mvh Thomas

Fra : Rasmus S

Dato : 26-05-02 21:17

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> wrote.

> På den ene side af alteret er der en knap, tryk på den!

Thanx ... den var nu ikke så nem at få øje på ;)

Mvh

Rasmus

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 26-05-02 22:25

On Sun, 26 May 2002 22:17:21 +0200, "Rasmus S"
<rasmusstubert@hotmail.com> wrote:

> "Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> wrote.

> Thanx ... den var nu ikke så nem at få øje på ;)

Husk at holde øje med retningsdimserne på kompasset. De ville have
ført dig direkte derhen. :)

- Thomas