Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mesterbilleder...............
Fra : Clark Kent

Dato : 26-05-02 20:23

Snyd ikke jer selv for disse mesterlige billeder..............
http://snapshot-dk.port5.com/
--
Venlig hilsen/Best regards

Fra : Langgaard

Dato : 26-05-02 21:02

Hej

Jeg mener at billederne var bedre dengang man betalte for fremkaldning og
kopiering !

Men de er da bedre end Ebbe´s !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

Mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

-= H =-

Fra : Erik

Dato : 26-05-02 21:39

Tsk. tsk., vi har fattet at det der driver dig er brødnid og misundelse, du
må virkelig leve et rigt liv............ploink!

Clark Kent <hgath@deepspace.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:acrclk$qri$1@sunsite.dk...

Fra : Søren Blom

Dato : 26-05-02 23:18

> Clark Kent <hgath@deepspace.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:acrclk$qri$1@sunsite.dk...

Personligt syndes jeg at de er jævnt kedelige.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jørgen Angel

Dato : 27-05-02 07:24

Søren Blom <soren@blom.dk> wrote:

> Personligt syndes jeg at de er jævnt kedelige.

Jo, men er det ikke også meningen? Jeg har opfattet dem som en joke. En
ganske morsom en - ikke mindst når man ser på nogle af titlerne.
Jørgen

Fra : Clark Kent

Dato : 27-05-02 21:46

ploink selv............

Erik <noemail@nospam.dk> skrev i en

Fra : Mark Enoch

Dato : 27-05-02 08:47

Clark Kent wrote:
> Snyd ikke jer selv for disse mesterlige billeder..............
> http://snapshot-dk.port5.com/
> --
> Venlig hilsen/Best regards

HAHAHA!!!!! LOL!

Fra : 2rb1

Dato : 27-05-02 12:43

Det er jo mageløst.... fantastisk. ser frem til nye :) må man komme med
ønsker ?

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 27-05-02 17:08

> Det er jo mageløst.... fantastisk. ser frem til nye :) må man komme
> med ønsker ?

Ja gerne. Ønsker er da velkomne. :)
Fredag aften tager vi nok til fest i Odense så hvis jeg kan låne digital
dimsen igen så kunne jeg da nok ofre 5 minutter på en ny serie. Tema kunne
være: Hvad man dog finder på et diskoteks toilet.
Målet kunne være at lave en serie der var endnu mere ligegyldig end den
første.
Er der andre forslag ?

--
Thomas Anus
SNAPSHOT - Anarkist Foto ©

Fra : Clark Kent

Dato : 27-05-02 20:43

Igen...................genialt..............stor fotokunst..............men
sig mig, er det tilfældigt at det minder så meget om www.photogallery.dk?

Clark Kent <hgath@deepspace.dk> skrev i en news:acrclk$qri$1@sunsite.dk

Fra : søren Christensen \(~

Dato : 27-05-02 21:54

Hej!

Nu er jeg ikke den store fotokender men er der nogle der gider at forklare
mig hva der er så specielt ved de billeder? Teknikken? Objekterne der er
fotograferet?
Det skal ikke tages som kritik, det er bare for at lære noget og få at vide
hva der gør de billeder så specielt gode?

Ps:
Findes der et sted man kan lægge egne foto ud på nettet til bedømmelse?
Jeg har nogle fotos som JEG og jeg mener, jeg selv synes sagtens kan måle
sig med de billeder, men det er jo ikke sikkert i andre synes det, så det
kunne være rart og høre jeres mening, også for at jeg kan lære af kritikken
jeg evt ville få.

Hygge

Søren C

Fra : Clark Kent

Dato : 27-05-02 22:58

haha...........essensen er jo netop at de er så gudsforladt
kedsommelige.................hahahahah

søren Christensen (4200) <master.clio@12move.dk> skrev i en

Fra : ab

Dato : 28-05-02 01:14

"Ebbesen-plagiater" frabedes - det forvirrer os totalt. Nu var vi lige ved
at finde ud af, at der findes fotos og så "NE"-fotos.

Mon der kan være Copyright på måden at fotografere på - så har du / får du
et problem.

ab

Fra : Sune Kjems

Dato : 29-05-02 23:13

Hej Clark...

Hvad koster mesterbilledet af skovsneglen....?

Simiel

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 30-05-02 04:44

> Hej Clark...
> Hvad koster mesterbilledet af skovsneglen....?

Billedet er altså mit og ikke Clarks. :)
Hvis du kan bruge det så tag det bare. Det skal ikke koste dig en rød reje.
Sådanne ligegyldige billeder plejer vist ikke at koste noget.

--
Thomas Anus
SNAPSHOT - Anarkist Foto ©

Fra : 2rb1

Dato : 30-05-02 19:11

jeg har set i et galleri, et ENORMT kreativt arbejde med 15 forskellige
billeder af en hvid/ blå bil.
Tror du at du kan overgå dette mesterstykke? og måske lave 16 forskellige
billeder af en bil?

Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 30-05-02 21:03

> jeg har set i et galleri, et ENORMT kreativt arbejde med 15 forskellige
> billeder af en hvid/ blå bil.
> Tror du at du kan overgå dette mesterstykke? og måske lave 16 forskellige
> billeder af en bil?

Hold da fast. Det bliver sgu ikke let. :)
Men du gav mig en god ide så jeg takker for forslaget.

--
Thomas Anus
SNAPSHOT - Anarkist Foto ©

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 31-05-02 03:59

>Tror du at du kan overgå dette mesterstykke? og måske lave 16 forskellige
>billeder af en bil?

Jeg kan overgå det med ca. 26 billeder taget fra siden af den samme
cykelrytter der kører på baghjul på fortorvet henover Langebro (tror
jeg den hedder)? :)

Ja, vi kedede os...

:wq
//andreas