Stor skuffelse ved Melodi Grand Prix!
Fra : ras65

Dato : 26-05-02 20:00

Jeg synes det var en MEGA stor skuffelse melodi grand prix. Jeg havde
troet at vi havde en real change for at vinde, specialt da jeg havde
hørt alle de andre grand prix sange. De var sq for grimme!

Hvad var jeres yndlings sang?
Min var - Den danske - Tell my who you are

http://www.kandu.dk/

Fra : Pernille & Peter

Dato : 26-05-02 20:06

d. 26/05/02 20:59 skrev ras65 på ras65.news@kandu.dk i artiklen
lcaI8.6650$N46.364310@news010.worldonline.dk:

> [...]
> hørt alle de andre grand prix sange. De var sq for grimme!
>
> Hvad var jeres yndlings sang?
> Min var - Den danske - Tell my who you are

Personligt var jeg nu mest til den estiske svensker ...

Fra : Uffe Holst

Dato : 26-05-02 21:03

In an article of 26 May 2002 Pernille & Peter wrote:

> Personligt var jeg nu mest til den estiske svensker ...

Ja, havde hun været bare en lille smule mere opringet og en lille smule
mere nedringet, så var hun sgu flækket på midten, og det...

--
Uffe Holst

Fra : Kirstine

Dato : 26-05-02 23:33

In article <lcaI8.6650$N46.364310@news010.worldonline.dk>,
ras65.news@kandu.dk says...
> [...]
> hørt alle de andre grand prix sange. De var sq for grimme!
>
> Hvad var jeres yndlings sang?
> Min var - Den danske - Tell my who you are

Helt klart den belgiske
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Gizmoduck

Dato : 27-05-02 10:09

On Mon, 27 May 2002 00:32:50 +0200, Kirstine <minipip@mail.dk> wrote:

>In article <lcaI8.6650$N46.364310@news010.worldonline.dk>,
>ras65.news@kandu.dk says...

>Helt klart den belgiske

Belgiens

eller måske den Græske, fordi det heller ikke bare var mainstreampop
som de fleste andre

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-05-02 05:21

ras65 <ras65.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lcaI8.6650$N46.364310@news010.worldonline.dk...

> Hvad var jeres yndlings sang?
> Min var - Den danske - Tell my who you are
___________

Alt det hele var en gang dunk-dunk-dunk-skralderværk, men skulle jeg tvinges
til at vælge ville jeg som den mindst dårlige vælge den belgiske. Det
lignede rock`n`roll. - Jeg er dog lidt i tvivl da den bosniske var mest kvik
og munter. Der var juhu dubiduh-piger med, som gav sange en vis slagerpræg.
Men alt i alt en omgang gylle. SÅDAN! - undskyld.

Hilsen musikexperten

Fra : Lars B.

Dato : 27-05-02 07:10

In article <lcaI8.6650$N46.364310@news010.worldonline.dk>,
ras65.news@kandu.dk says...

> Hvad var jeres yndlings sang?
> Min var - Den danske - Tell my who you are

Med Fare for at blive kaldt Upatriotisk og det er er værre mener jeg at
MGP 2002's bedste sang var Belgiens. Den var anderledes end alle de andre
og så passede sangerens stemme til sangen og musikken.

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,