Så fik jeg hilst på Tortie
Fra : Carsten Sørensen

Dato : 26-05-02 20:01

Efter lidt bil-problemer i sidste weekend, lykkedes det mig i dag at komme
til Lolland og få hilst på Tortie.

Hvis nogen skulle være i tvivl, kan jeg sige at Marianne i hvert fald ikke
har overdrevet når hun har hevet superlativerne frem for at beskrive Tortie,
hun er virkelig en fantastisk dejlig kat, helt utrolig kælen og
imødekommende. At nogen har smidt hende ud, forstår jeg ikke.

Jeg har tidligere meldt mig som aftager af to killinger, men efter noget
snak er det endt med Tortie og en af killingerne. De er alle helt enormt
dejlige, men den sorte hun (den lille "fru Vom" vinder nok kapløbet her
hos mig på målfoto.

Carsten Sørensen

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-05-02 20:37

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> snak er det endt med Tortie og en af killingerne. De er alle helt enormt
> dejlige, men den sorte hun (den lille "fru Vom" vinder nok kapløbet

Jubihuuuuuuu *slår koldbøtter* hvor er det dejligt at høre *S*
Tillykke med de kommende misser

Hilsen
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 26-05-02 20:50

> [...]
> snak er det endt med Tortie og en af killingerne. De er alle helt enormt
> dejlige, men den sorte hun (den lille "fru Vom" vinder nok kapløbet

Hvor er det dejligt at høre, at Tortie nu får et hjem, det har hun bestemt
fortjent!

Tillykke til dig Carsten, at du får mulighed for at give denne dejlige kat
et godt hjem, jeg er sikker på, at hun vil blive til stor glæde for dig!
Og selvfølgelig også tillykke med "lille fru Vom"!!

Mvh og held og lykke fremover

fra Eva

Fra : Kate

Dato : 26-05-02 22:12

Det var dog skønt at høre, Carsten, at du giver Tortie et hjem. Jeg er
helt sikker på at i nok skal få det godt sammen. Held og lykke med både
Tortie og Fru Vom

Kate

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 26-05-02 22:21

"Kate" <kate@oliwer.dkligeher> wrote in message
> Det var dog skønt at høre, Carsten, at du giver Tortie et hjem. Jeg er
> helt sikker på at i nok skal få det godt sammen. Held og lykke med både
> Tortie og Fru Vom

Tak all, men fru Vom var vist mest for sjov, nu ender det jo med hun skal
hedde det :) Det har selvfølgelig også en hvis charme. Men mon ikke hun
vokser ind i sit ekstra maveskind med tiden?

Carsten Sørensen

Fra : Kate

Dato : 26-05-02 22:23

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> wrote in

> Tak all, men fru Vom var vist mest for sjov, nu ender det jo med
> hun skal hedde det :) Det har selvf›lgelig ogs† en hvis charme.
> Men mon ikke hun vokser ind i sit ekstra maveskind med tiden?

hahaha, det havde jeg nu også gættet på Måske hun bare får vom
Det har Sofie, men du må endeligt ikke fortælle hende det.

Kate

Fra : AEK

Dato : 27-05-02 07:06

Hvor er det dejligt at høre, at Tortie har fået sig et hjem.
Tillykke med Tortie og Fru Vom.

Held & lykke til Jer.

/ Anya.

Fra : nitsen

Dato : 27-05-02 07:28

"Carsten Sørensen" <surfsmurf@rift.dk.invalid> skrev

> Efter lidt bil-problemer i sidste weekend, lykkedes det mig i dag at komme
> til Lolland og få hilst på Tortie.

Herligt - hun er jo dejlig den kat §

> [...]
> hun er virkelig en fantastisk dejlig kat, helt utrolig kælen og
> imødekommende. At nogen har smidt hende ud, forstår jeg ikke.

Jeg har også haft æren af at møde Tortie og hun er nemlig dejlig - og
monsterkælen - jeg tror du får en "velcrokat" der *tihi*

> [...]
> snak er det endt med Tortie og en af killingerne. De er alle helt enormt
> dejlige, men den sorte hun (den lille "fru Vom" vinder nok kapløbet

Dejligt, at du vil give Tortie og en "fru Vom" *fniz* et hjem. Killingerne
er rigtig dejlige - uha det var farligt at være nede og se dem. Vi skal
adoptere en af de små Tortiedamer og hun skal hedde Agnes §.

Mvh

Anita og snoooork fra Frode