Star Wars og udklædte fans ved premieren ;~
Fra : Peter G.

Dato : 26-05-02 14:44

Fra : Kong Kent

Dato : 26-05-02 15:33

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 26-05-02 14:36

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-05-02 16:16

Joakim Lauridsen wrote:
> "Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> news:acqrmc$6g4$1@sunsite.dk...
>
>>>http://www.northeastsprinkler.com/solf/misc/sw-triumph.wmv
>>
>>ROTFLMAO
>

> Jep, rent guld ...

Yep. Det er Triumph The Insult Comic Dog. Fra Conan O'Brien. Jeg buggede
TV-Danmark med at de skulle købe Conan O'Brien nu hvor de køber Jay
Leno, og Conan sendes umiddelbart efter Leno ovre i USA. Conan O'Brien
er efter min mening uendeligt sjov, og i hvertfald meget sjovere end
Leno og Letterman (religionskrig?). Anyway, TV-Danmark købte noget Conan
og viste det i en månedstid klokken 2 om natten, og fjernede det så
igen. Da jeg skrev en mail og spurgte om hvorfor, var svaret at der jo
ikke var nogen der så det...
Ja det er sguda klart når I sender det klokken bæ!! Grrrr...

Triumph har lavet mange skægge indslag. Han lavede også et fra
Oscar-gallaet sidste år. Det var .... for skægt...

/David

Fra : Anders HJ

Dato : 26-05-02 22:10

> [...]
> ikke var nogen der så det...
> Ja det er sguda klart når I sender det klokken bæ!! Grrrr...

Helt enig. Men jeg tror man skal have en lidt mere sort humor for at forstå
Conan, Leno og Letterman er mere mainstream, hvilket nok også forklarer
deres bedre sendetid.

Hvis bare Zulu eller en anden ordentlig kanal ville sende Conan..... og de
måtte gerne lige tage Tom Green med når de så er i gang.

Anders

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-05-02 22:27

Anders HJ wrote:

> [...]
>
> Hvis bare Zulu eller en anden ordentlig kanal ville sende Conan..... og de
> måtte gerne lige tage Tom Green med når de så er i gang.

Skal vi ikke skrive til Zulu og spørge dem? De kunne godt være
interesseret. De har en ret ung profil.

/David

Fra : Anders HJ

Dato : 27-05-02 18:32

> Skal vi ikke skrive til Zulu og spørge dem? De kunne godt være
> interesseret. De har en ret ung profil.
>
> /David

God idé, men mon de lytter?...
Mit gæt er at de synes at ét talkshow (Letterman) er nok.

Men Tom Green skulle være en mulighed, de sender jo Jackass.

Anders

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-05-02 18:59

Anders HJ wrote:

> God idé, men mon de lytter?...
> Mit gæt er at de synes at ét talkshow (Letterman) er nok.
>
> Men Tom Green skulle være en mulighed, de sender jo Jackass.
>

> Anders

Man kan jo altid prøve. Jeg har tænkt mig at spørge om begge dele.

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-05-02 10:10

David Rasmussen <pinkfloydhomer@yahoo.com> writes:

> Man kan jo altid prøve. Jeg har tænkt mig at spørge om begge dele.

Hvad er egentlig Zulu's mail-adresse?

--
Peter B. Juul, o.-.o If PacMan had affected us as kids we'd be running
The RockBear. ((^)) around in dark rooms, munching pills and listening

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-05-02 11:36

Peter B. Juul wrote:

> Hvad er egentlig Zulu's mail-adresse?

http://omtv2.tv2.dk/adresser/email.asp

Desværre...

Fra : ottesen

Dato : 26-05-02 16:59

"Peter G." <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net> wrote in message

> http://www.northeastsprinkler.com/solf/misc/sw-triumph.wmv

GRINER!!!!

/ottesen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 26-05-02 22:27

Peter G. skrev:

> http://www.northeastsprinkler.com/solf/misc/sw-triumph.wmv

It's funny - because it's true! (Homer)

--
Mvh. Peter
"Very clever, Worf. Eaten any good books lately?"

Fra : John Hinge

Dato : 27-05-02 07:25

On 26 maj 2002 Peter G. was heard to say:

> http://www.northeastsprinkler.com/solf/misc/sw-triumph.wmv

Mit liv er komplet.. Jeg har set Darth Vader squaredanse med en
Stormtrooper. Hvad mere kan man ønske sig ? :)
Hysterisk sjovt klip egentlig.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-05-02 09:52

John Hinge <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote:

>Mit liv er komplet.

Det er i orden, Pernilla.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : John Hinge

Dato : 27-05-02 10:47

On 27 maj 2002 Allan Olesen was heard to say:

> Det er i orden, Pernilla.

subtle.. real subtle :)

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-05-02 13:15