UNLOCK nyhedsgruppe?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 08-02-01 16:46

Hej NG!

Nu er jeg snart led og ked af af alle de 1000-vis af indslag der postes i
denne gruppe ang. unlocking og hvad dertil hører! Det er oftest de samme
spørgsmål der stilles igen og igen, og jeg synes at kunne mærke at folk
snart er trætte af at skulle svare på dem!
Dette er der blevet spurgt om før, men nu gør jeg det lige igen: Var det
ikke en ide at lave en nyhedsgruppe, f.eks.
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock????

-Og når man er igang, så også lave en der er til ringetoner og logoer! -Dem
er der også AAALT for mange af!

WÆNLI HILSN
Lasse

_/) Lasse Rønlev (\_

Email:
r@pc.dk
c-c@c.dk
at@c.dk
dd@c.dk
email@c.dk

Kresten Koldsvej 54
8230 Åbyhøj

86 25 83 74
40 61 06 33

ICQ: 48 93 77 85

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-02-01 16:57

"Lasse Rønlev" wrote:

> [...]
> dk.teknik.telefoni.mobil.unlock????
>
> -Og når man er igang, så også lave en der er til ringetoner og logoer! -Dem

Hvad med, at der bliver lavet en OSS (ofte stillede spørgsmål) istedet
for. Bare med relevante links

Men hvis du vil have en gruppe, så vil jeg da foreslå navnet
dk.teknik.telefoni.mobil.laas-og-lyd-og-logo

Forslaget kan du så putte i skemaet på http://www.usenet.dk/otd som du
poster i news:dk.admin

> --
snip: for lang signatur

http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html hvis du vil have succes i

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Til OutlookEkspress brugere:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-02-01 17:22

Carsten Riis skrev:

>Hvad med, at der bliver lavet en OSS (ofte stillede spørgsmål) istedet
>for.

Det vil kun tage en brøkdel af indlæggene. Jeg synes at det er en
god idé med en ekstra gruppe til alle gentagelserne.

>Men hvis du vil have en gruppe, så vil jeg da foreslå navnet
>dk.teknik.telefoni.mobil.laas-og-lyd-og-logo

Hvad med dk.teknik.telefoni.mobil.laas-lyd-og-logo

--
Bertel   http://lundhansen.dk/bertel/
   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Fra : Mobilfreaken

Dato : 08-02-01 18:49

> Hvad med, at der bliver lavet en OSS (ofte stillede spørgsmål) istedet
> for. Bare med relevante links
>
> Men hvis du vil have en gruppe, så vil jeg da foreslå navnet
> dk.teknik.telefoni.mobil.laas-og-lyd-og-logo

Hvad med:
dk.teknik.telefoni.mobil.laas-og-lyd-og-logo-og-blaat-lys-og-gratis-sms'er-o
g-vibrator-i-3210???

Fra : Carsten Riis

Dato : 08-02-01 18:52

Mobilfreaken wrote:

> Hvad med:
> dk.teknik.telefoni.mobil.laas-og-lyd-og-logo-og-blaat-lys-og-gratis-sms'er-o
> g-vibrator-i-3210???

Er det så ikke nemmere med d.t.t.m.nokia???

Fra : Hen

Dato : 08-02-01 20:34

> Er det så ikke nemmere med d.t.t.m.nokia???

Hvad så med dem der har Ericsson?

Fra : Flemming

Dato : 08-02-01 20:43

"Hen" <f16henNOSPAM@hotmail.com> wrote in message