Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Difuser/bouncer til canon speedlight 420ex
Fra : Michael Hansen

Dato : 26-05-02 13:28

Hej.
Jeg søger en difuser til at montere på flashen. Jeg har set en fra
Stofen. Men søger et sted i DK man kan købe lignende.

Hilsen Michael

Fra : Jakob Lyngs

Dato : 26-05-02 16:09

Jeg har købt en bouncer fra Stofen til min Canon 380EX. Min fotohandler
(photocare) bestilte den hjem. Jeg gav dog knap 500 for den, helt urimeligt
for et stykke plastik, men den er pengene værd. Jeg har dog senere set
Stofens hjemmeside http://www.stofen.com/, hvor det er meget billigere. De
tager Visa, og den model der passer til 420EX koster $26.95 inkl.
forsendelse.

Fra : John

Dato : 26-05-02 18:24

For det meste er England det billigste sted i Europa at handle kameraer og
tilbehør, og i dette tilfælde ligeså:

Jeg købte min Sto-fen hos Speed Graphic til £14.95, langt billigere end
nogel af de andre priser nævnt her i tråden, også inkl fragt.
Hos Speed Graphic skal man i midlertid handel pr e-mail, hvilket er
utilfredsstillende for mange.

Prøv også www.jessops.com

--
MVH
John K Hansen

Fra : Thomas

Dato : 26-05-02 16:35

On 26 May 2002 12:27:46 GMT, Michael Hansen
<michal@RS2CHhansen.mail.dk> (slet RS2CH) wrote:

>Hej.
>Jeg søger en difuser til at montere på flashen. Jeg har set en fra
>Stofen. Men søger et sted i DK man kan købe lignende.

Jeg købte en Stofen Omni Bounce til min 420EX.

Lokale forhandlere her i Aalborg skulle have kr. 500.- eller mere for
dette stykke plastik. En forhandler oplyste dog om at Photo/C i
Holbergsgade København havde dem billigere.

Jeg havde heldigvis en tur til Kbh. nogle uger senere, så jeg tog
forbi Photo/C og købte omni bounceren til kr. 293.- Stadig meget for
et stykke plastik, men den er det værd (afhænger selvfølgelig af hvad
du skal bruge den til/tage billeder af)

Photo/C havde også andre diffusere/bouncere fra bla. stofen og
lumiquest, og de virker billige med deres produkter.

se evt. her:
http://www.fotoc.dk/
http://www.stofen.com/
http://www.lumiquest.com/