T68i eller T68m
Fra : Anja

Dato : 26-05-02 12:48

Jeg står nu og skal vælge hvad for en telefon jeg skal investere i. Vælget
står mellem T68i og T68m. Derfor vil jeg gerne have respons på hvad for en
af dem, i synes der er bedst - gerne fordele og ulemper - både
funktionsmæssigt og udseendetmæssigt. Jeg har været rundt og set på dem, men
jeg kan altså ikke rigtig bestemme mig. Det er også spørgsmålet, om jeg bare
skal købe T68i som er opgraderet eller T68m og vente på opgraderingen (hvis
den kommer, når den kommer).

Kan i hjælpe mig til at købe den rette telefon fra starten, så bliver jeg
glaad :)))

Med venlig hilsen
Anja

Fra : JensB

Dato : 26-05-02 16:47

Funktionsmæssigt er T68i bedre en T68m så jeg ville købe T68i, medmindre du
ikke kan lide designet, hvilket jo er en smagssag

Fra : Anders HJ

Dato : 26-05-02 19:04

Jeg har en grå T68 og er STADIG vild med designet selvom jeg nu har haft den
i et godt stykke tid efterhånden. Opdateringen til T68 ER kommet, det er
bare ikke alle servicesteder der er i stand til at opgradere endnu.
Personligt kan jeg best lide T68m, men det er måske fordi jeg har vænnet mig
til designet (i'eren er jo egentlig bare en variation).
Jeg har tænkt mig at smutte ned til servicecentret på hovedbanegården i
morgen så de kan sende den til opdatering, er egentlig ret spændt (jeg ved
mit liv er ynkeligt :)

Anders