Software på 8310, der virker?
Fra : Thomas

Dato : 26-05-02 13:07

Jeg har haft min Nokia 8310 i 3-4 måneder nu, og jeg har undværret den en
stor del af tiden pga. den hele tiden går i kage, så den har været sendt til
repration 2 gange nu.
Det der sker er, at indholdet på skærmen forsvinder, og kun lyset står
tilbage. De siger der hvor jeg var inde, at de har opdateret softwaren. Jeg
har selv kigget efter, og der er V 5,06 på den, fra Marts måned. Er det den
nyeste? Jeg fik den nemlig tilbage i sidste uge, hvor de jo sagde det var
opdateret. Kender i til en verison der fungere ordenligt? Så må i meget
gerne sige til !

/Thomas

Fra : Kristian

Dato : 06-06-02 11:39

Jeg har selv samme problem med min 8310 jeg sendte den ind næsten
efter jeg fik den fordi at den slukkede (dette sker mest når man
vælger besvar funk. på en sms) så fik jeg den tilbage med version 5.??
kan ikke huske men så virkede den lige indtil der gik en løs
forbindelse på vibratoren og jeg sendte den ind igen og fik den til
bage med software v 5.06 så nu dør den igen og jeg skal have den sendt
ind igen også for vibratoren men denne gang vil jeg have en ny tlf!

Mit råd til dig er meld dig ind i nokia club og tag dit garanti bevis
og nokia club card med til en teledanmark service center og få den
opdateret gratis!

Hilsen Kristian