MS Windows
briani 27239
Skifte icon
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-02 11:44

Greetings!

Er det muligt at skifte icon på foldere ?

OS: Win2000

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-02 12:36

On Sun, 26 May 2002 12:43:48 +0200, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk> wrote:

>Greetings!
>
>Er det muligt at skifte icon på foldere ?
>
>OS: Win2000

Jeps-

Højreklik på ikon>egenskaber>skift ikon.

Så browser du bare rundt for at finde det rigtige.

-Susan

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-05-02 15:16

<Susan> wrote in message news:p3i1fuot26hsqu6pfbimjq77fb1b4bahkf@4ax.com...
> Højreklik på ikon>egenskaber>skift ikon.

Den funktion findes kun på genveje...

Fra : Martin K

Dato : 26-05-02 15:17

Susan wrote:
> Højreklik på ikon>egenskaber>skift ikon.
>
> Så browser du bare rundt for at finde det rigtige.

Ja... sådan er det med genveje, men med foldere (som der bliver spurgt om),
kan jeg ikke finde denne funktionalitet i Win2000!

--
Martin K

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-05-02 16:49

Sun, 26 May 2002 16:17:18 +0200, skrev "Martin K"
<kirschmeyer@hotmail.com>:

>Ja... sådan er det med genveje, men med foldere (som der bliver spurgt om),
>kan jeg ikke finde denne funktionalitet i Win2000!

Hvis det skal være samme ikon på alle mapper, så kan det gøres i
mappeindstillinger => filtyper => mapper.

Skal det være individuelle ikoner, så må du gribe til et
tredjepartsprodukt som Microangelo.
<http://www.impactsoft.com/products/products.htm>

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-02 17:28

On Sun, 26 May 2002 16:17:18 +0200, "Martin K"
<kirschmeyer@hotmail.com> wrote:

>Ja... sådan er det med genveje, men med foldere (som der bliver spurgt om),
>kan jeg ikke finde denne funktionalitet i Win2000!

Ja, der var jeg jo lidt hurtig.... undskyld.

Mvh

Susan

Fra : Gevaldi

Dato : 26-05-02 16:59

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> skrev i en meddelelse
> Greetings!
>
> Er det muligt at skifte icon på foldere ?
>
> OS: Win2000

Hent programmet Change Icom på:

http://home.nordnet.fr/~pmdevigne/

Det kan ændre iconer på alle dine foldere
og du kan bruge forskellige iconer, alt efter
dit humør og behov.

/Gevaldi

---
Mail er scanned for virus.