Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Når gøgen kukker og drengene gokker ...!
Fra : Anarkist Foto ©

Dato : 26-05-02 11:29

Når gøgen kukker og drengene gokker ...!
Så er det sommer i Danmark.

Det har været en stor uge. Det er blevet til ikke mindre end 7 minutters
fotografering hvilket har givet en hel perlerække af ligegyldige snapshots.

Mig og nogle fra klassen var ude og køre en tur men blev tvunget til at
stoppe på en rasteplads ved Vejle. Mens gutterne tømte deres blære og åbnede
nogle nye flasker humle gik jeg amok med et lånt kamera.
En parkeret tankbil var den største attraktion men sådan en rasteplads byder
på en bunke ligegyldige motiver. Der er både billeder af affald og blomster
og rådne dyr.

Jeg har oprettet Snapshot galleriet med de nye ligegyldige billeder fra uge
21 - 2002, der er 3 preview-ark med 36 billeder, klik på filnavnet under de
små thumbnails og få et stort billede. Direkte link til de nye fotos:
http://snapshot-dk.port5.com/

--
Thomas Anus
SNAPSHOT - Anarkist Foto ©

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 26-05-02 14:04

Humor kender ingen årstider....! :)

Claus Smith

Fra : Pico

Dato : 26-05-02 17:21

Anarkist Foto © wrote:
Klip

> Mig og nogle fra klassen var ude og køre en tur

Det var da godt de huskede at tage dig med

Start nu ikke en lang kæde, men jeg har haft en pragtfuld
weekend uden et eneste tryk på udløserknappen så jeg
kunne ikke dy mig.
Pico

Fra : Clark Kent

Dato : 26-05-02 19:20

Hahahahah............det er sgu genialt,
mand.......................hahahahh............men sig mig, minder det ikke
mistænkeligt om www.photogallery.dk?............heheheheheheeheh

Pico <Pico@post9.tele.dk> skrev i en

Fra : Anders

Dato : 26-05-02 22:36