Undelige beskeder
Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 26-05-02 11:10

Hej,

Jeg har netop nu for tredje gang modtaget en underlig besked. Beskeden
kommer frem som "direkte besked", altså direkte i displayet.
Afsendernummeret er 9197 og teksten er:
Kode: 1234

Hvor 1234 er en fir-cifret kode, der skifter fra gang til gang. Nogle der
har bare den mindste ide om, hvad pokker det kan være? Har svjv ikke
tilmeldt mig noget...!

-Peter

--
Har du en mobiltelefon? Hvorfor så ikke anmelde den i epinion på
www.eaid.dk/epinion - det kunne være, du kunne hjælpe andre brugere, der

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 26-05-02 11:35

Hej,

> Jeg har netop nu for tredje gang modtaget en underlig besked. Beskeden
> kommer frem som "direkte besked", altså direkte i displayet.
> Afsendernummeret er 9197 og teksten er:
> Kode: 1234

Det ligner sådan en kode man får på telefonen, når man opretter sig
som bruger på www.besked.dk.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 26-05-02 19:11

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> skrev i en meddelelse
> Det ligner sådan en kode man får på telefonen, når man opretter sig
> som bruger på www.besked.dk.

Spøjst, for jeg har ikke tilmeldt mig... Jeg har godt nok en myorange konto,
som jeg fik dengang jeg fik match abonnement for lang tid siden. Hmm, kan
det være nogle der tilmelder sig med mit nummer? Hvad de så end får ud af
det...

-Peter

Fra : B. Dam

Dato : 26-05-02 19:51

> www.eaid.dk/epinion - det kunne være, du kunne hjælpe andre brugere,

Måske du lige skulle kigge på det link der engang.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 26-05-02 20:18

"B. Dam" <mob51641@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> Måske du lige skulle kigge på det link der engang.

Hehe, har lige opdateret designet - kan se jeg ikke har fået det hele med ;)
Tak skal du ha

-Peter

--
Har du en mobiltelefon? Hvorfor så ikke anmelde den i epinion på
www.eaid.dk/epinion.php - det kunne være, du kunne hjælpe andre brugere, der