MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kølere ?
Fra : Hagman

Dato : 26-05-02 10:42

Hejsa NG.

Jeg har 2 kabinet-kølere i mit kabinet nu.
....kan man sætte flere i ???
....altså uden at det fot betydning ???

Den ene køler jeg har i, får strøm fra bundkortet, den anden køler får strøm
fra den ene harddisk.
Bliver computeren ustabil, jo flere kølere der er i ?

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Esben

Dato : 26-05-02 10:55

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
strøm
> fra den ene harddisk.
> Bliver computeren ustabil, jo flere kølere der er i ?

Fik du ikke svar nok i de andre grupper du spurgte? I øvrigt så er dette
ihvertfald ikke den rigtige, dk.edb.hardware lyder for mig som den eneste
rigtige til spørgsmålet.

--
Esben

Fra : Hagman

Dato : 26-05-02 11:52

> Fik du ikke svar nok i de andre grupper du spurgte? I øvrigt så er dette
> ihvertfald ikke den rigtige, dk.edb.hardware lyder for mig som den eneste
> rigtige til spørgsmålet.

Sorry.