gruppe5?
Fra : Maria Humle

Dato : 26-05-02 09:53

Hej

Jeg er ikke rigtig klar over hvad gruppe5 betyder? Hvad grupper i det
hele taget betyder.....

håber i kan forklare

Maria

Fra : Birgitte

Dato : 26-05-02 10:07

Hej Maria
Gruppe 5 betyder med rødt.
Alle farver er opdelt i farvegrupper, jeg prøver på en nem måde at forklare
dig hvordan det hænger sammen.

gr 1: sort eller blå nonagouti (uden striber)
gr 2: sort, blå uden striber med hvid
gr 3: sort, blå med striber
gr 4: sort, blå med striber og hvidt
gr 5: rødt, creme, sorttortie, blåcreme
gr 6: rødt, creme, sorttortie, blåcreme med hvidt
gr 7: sølv med eller uden rødt
gr 8: sølv med eller uden rødt men med hvid
gr 9: hvid

Håber det er overskueligt for dig.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Maria Humle

Dato : 26-05-02 10:26

hejsa!

Tak for forklaringen nu har jeg forstået det!
Det var nemlig bare fordi at jeg lige har købt en
sort tortie blotched tabby og så stod der gruppe 5
i stamtavlen og så kom jeg lige i tvivl. tak,

Hilsen Maria