spgm. ang. ikoner under foretrukne...
Fra : J.F.K

Dato : 26-05-02 09:28

Da jeg for et par uger siden fik bredbånd, startede jeg med at tilføje en
del links oppe i "foretrukne" så var der en del af siderne som havde flotte
ikoner istedet for det kedeligde "e".
Men nu findes disse ikoner ikke mere! hvordan kan jeg få dem vist igen?

Jeg bruger winme med tilhørende IE 5.5.

--

mvh. John

Fra : Jonni

Dato : 26-05-02 10:25

J.F.K <flintstone@oncable.dk> wrote:
> [...]
> som havde flotte ikoner istedet for det kedeligde "e".
> Men nu findes disse ikoner ikke mere! hvordan kan jeg få dem vist

Ikonerne ligger i Temp Mappen, og forsvinder nå den tømmes.

Der findes et lille program FavOrg (Freeware), som gemmer ikonerne
til alle genveje du har i 'Foretrukne'.
De sites der ikke selv har en FavIcon, må du selv downloade passende
ikoner
til, men det giver nogle mere overskuelige genveje, og er besværet værd.
Jeg har det fra PC Magazine og har brugt det uden problemer i snart et
år.

http://www.pcmag.com/article/0,2997,s%253D400%2526a%253D4742,00.asp

For at downloade det skal du registrere dig som bruger på sitet, men det
går nemt,
hurtigt og koster intet.
God Fornøjelse
Jonni