MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xp og harddisk
Fra : Tobbi

Dato : 26-05-02 08:58

Hej

så fik jeg lagt xp ind på min pc og det kører udmærket.
Det eneste "problem" er at hvis man ikke rør ved tastatur eller mus i
længere tid, begynder harddisken at køre/snurre rundt. Jeg har fjernet alt
pauskeskærm, og strømbesparelse, og har også prøvet at scanne for virus med
den sidst opdaterede version af Norton antivirus.

nogen som ved hvorfor den gør det... ?

Fra : Ulrik

Dato : 26-05-02 09:34

"Tobbi" <tobbi@nospam.dk> wrote in message
> [...]
med
> den sidst opdaterede version af Norton antivirus.

Næ, min gør det også, lige pludselige tænker den bare som gal, og så slapper
den af igen.

Fra : Mikael Lassen

Dato : 26-05-02 11:21

Det samme her. Xp gjorde det ikke i starten.

Fra : Madsen

Dato : 26-05-02 13:14

Tobbi skrev:

> så fik jeg lagt xp ind på min pc og det kører udmærket.
> Det eneste "problem" er at hvis man ikke rør ved tastatur eller mus i
> længere tid, begynder harddisken at køre/snurre rundt. J

Det er sikkert indexing services.

Prøv Start > Kør og skriv: compmgmt.msc
Klik så på Services/Tjenester og tjek efter om indexing services står
til Automatisk. Gør den det så højreklik på den og stil den til manuel.

Madsen.

Fra : Tobbi

Dato : 27-05-02 10:13

> [...]
> Klik så på Services/Tjenester og tjek efter om indexing services står
> til Automatisk. Gør den det så højreklik på den og stil den til manuel.

Det vil jeg straks prøve, når jeg kommer hjem iaften...