Hvilken rute til Frankrig
Fra : Claus Slot

Dato : 26-05-02 07:23

Jeg er i tvivl om hvilken rute vi skal vælge til sommer.
Vi skal til Toulon i sydfrankrig.

Shells Geostar vælger
Hamborg-Kassel-Frankfurt-Freiburg-Mulhouse-Lyon-Toulon.

FDM vælger Hamborg-Bremen-Essen-Luxembourg-Lyon-Toulon.

Er der nogle der har nogle gode råd ?

PS: Vi skal ikke køre med campingvogn !!

Claus

Fra : Poul

Dato : 26-05-02 12:48

> Jeg er i tvivl om hvilken rute vi skal vælge til sommer.
> Vi skal til Toulon i sydfrankrig.
> Er der nogle der har nogle gode råd ?

> Claus

Den rute hvor du kommer til at betale mindst vejskat.

Hilsen poul

Fra : Steen Larsen

Dato : 26-05-02 22:32

De sidste 2 gange har vi taget 7-eren ned til syd for Ulm. Derefter 96 til
Bregenz, Feldkirsch, Chur, Como, Milano, Genova, Nice. Det har indtil videre
været den letteste, smukkeste, billigste og hurigste rute til sydfrankrig.
Der er lidt trafik omkring Bregenz/Feldkirsch, men ellers er der overhovedet
ingen problemer nogen steder. Jeg tror endda også det er den korteste tur.
Jo, vi har prøvet de andre 25 muligheder gennem 50 år, men denne her tager
vi også i år.
/Steen

Fra : Rune Zimmermann

Dato : 07-06-02 17:47

On Sun, 26 May 2002 23:32:28 +0200
"Steen Larsen" <sl@mbox301.get2net.dk> wrote:

> [...]
> endda også det er den korteste tur. Jo, vi har prøvet de andre 25
> muligheder gennem 50 år, men denne her tager vi også i år.

Er det med Campingvogn? Vi skal til APT lige nord for Aix En Provence
med vogn på krogen. Vi havde tænkt at tage de tyske motorveje om natten
og så trille afsted af landevejen for resten.

Mvh.
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk