MS Windows
briani 27239
taleboble
Fra : H.R

Dato : 26-05-02 01:51

kunne ikke se mit indlæg efter 8 timer.. prøver igen

taleboble popper op når jeg opretter forbindelse til netværk
den skriver at jeg er tilsluttet
jeg mener den kan fjernes ved at skrive noget i regedit
det er noget med(enableballoontip) og hvor skal det skrives.............

og så skal jeg bruge en sti til shutdovn pc i xp. og man skal
vist bruge en fil som man ligger ind i roden af C
og så lige en sti til internet explorer
så ber jeg ikke om mere for denne gang
på forhånd tak jeg lærer det nok engang

Fra : H.R

Dato : 26-05-02 11:18

"H.R" <madglad@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

jeg fandt lige denne her
hvis der er andre der er træt af den dumme taleboble

> The Key: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\
Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Create a new DWORD value, name it EnableBalloonTips, and set it equal to 0.
If EnableBalloonTips is already there and equal to 1, set it equal to 0.
Quit the registry editor, log off, and log back on. Voila! Your computer
will stop talking down to you.

Fra : H.R

Dato : 26-05-02 12:48

jeg fandt den selv
"C:\Programmer\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE"