MS Windows
briani 27239
|winxp-pro| opsæting af printer
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 23:22

Først skal det lige siges at jeg ikke har rodet så meget med det endnu, kun
lidt og da kunne jeg ikke få det til at køre som jeg ville have det..

Jeg har 3 profiler inde i winxp

1. Kontor
2. Foto
3. Internet

1. skal printe 3 kopiere hver gang han printer, og papiret skal være "Andet
special papir"

2. skal printe 1 kopi hver gang, og papiret skal være "andet fotopapir"

3. skal bare være med standard indstillinger.

Hvordan jeg gøre det? Det er den samme printer (HP 950c)

Fra : \(4913\) Jørgen Mads~

Dato : 26-05-02 20:42

Hej Hej
Du kan formodentlig i de forskellige profiler , finde printeren og der gå
ind i egenskaber for printer og der
foretage de indstillinger for den enkelte bruger (profil).
Mvh.
Jørgen