Lorte granprix.. !!
Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 25-05-02 23:00

Damn hvor noget shit ! Danmark som nummer bæ.. !! Nå men keep on rocking
in the free world...

Fra : H3nrik V!

Dato : 25-05-02 23:08

Korruption!!! Og ingen sympatipoint fra Sverige?!? Fy, skamme... Ikke mere
Tuborg den vej!!!

/H3nrik - som synes Grækenland lugtede stort, og Malene rykkede!!!

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-05-02 23:13

H3nrik V! wrote:
> Korruption!!! Og ingen sympatipoint fra Sverige?!? Fy, skamme... Ikke mere
> Tuborg den vej!!!

Heheh... Det er jo også en lorteøl, så hvis de ved hvad der er godt for
dem, så ville det bare vække glæde.

/David

Fra : Torben Larsen

Dato : 26-05-02 09:57

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote in message

> Heheh... Det er jo også en lorteøl, så hvis de ved hvad der er godt for
> dem, så ville det bare vække glæde.

Har du nogensinde været i et Systembolag ?? Tro mig - svenskerne _ved_
hvordan god øl smager !
Og så kommer vi næppe mere OT ?!
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Thomas H.

Dato : 25-05-02 23:17

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Damn hvor noget shit ! Danmark som nummer bæ.. !! Nå men keep on rocking
> in the free world...

Hmm, resten af Europa havde åbenbart ikke set "Stjerne for en aften"
Nej, det er sgu lidt synd for hende, hun havde fortjent bedre blandt de
mange VIRKELIG dårlige sange!
.....hvad skete der lige for Grækenland? Kraftwerk II ...hold kæft hvor
sang de dog falsk! Selv Sussi og Leo må da have krummet tæer!

Men at Ricky Martin havde skrevet vindersangen undrede mig sgu!

Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 25-05-02 23:35

Thomas H. <thhe@sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf00d66$0$10228$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> ....hvad skete der lige for Grækenland? Kraftwerk II ...hold kæft hvor
> sang de dog falsk! Selv Sussi og Leo må da have krummet tæer!
__________

Jeg krummede tæer hele tiden. Jeg har ikke fået dem rettet ud endnu. Kun
Bosnien og Belgien var nogenlunde.

Hilsen Åge

Fra : EnjoyNews

Dato : 26-05-02 00:25

lidt sjovt..
Vi have Grækenland som klar taber, og så starten den med at få 12 point.
Siden var vi mere eller mindre fortvivlet, for alle dem der fik top
karakterer kunne ikke huske, pånær Malta.
Og vi havde Letland på en delt 19 plads i vores regnskab.
hmmm...

Hilsen
Michael

Fra : Stig Hartvig Nielsen

Dato : 26-05-02 09:51

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> wrote in message
> lidt sjovt..
> Vi have Grækenland som klar taber, og så starten den med at få 12 point.

Men det var der nu ikke noget sært i. Så vidt jeg husker har Cypern ALTID
givet Grækenland 12 point - og Grækenland har ALTID givet Cypern 12 point.

mvh
Stig

Fra : Karen

Dato : 26-05-02 08:56

On Sun, 26 May 2002 00:16:30 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

> [...]
>sang de dog falsk! Selv Sussi og Leo må da have krummet tæer!
>
>Men at Ricky Martin havde skrevet vindersangen undrede mig sgu!

Jeg synes generelt de ALLE sang pissefalsk, kun hende fra Malta, kunne
ramme rigtigt en gang imellem. Synes dog også at Malene så underlig ud
i ansigtet da hun sang, og lige da hun var færdig skar hun ansigt, som
om hun godt vidste det ikke holdt..havde håbet på en semifinale, hvor
hun så kunne synge igennem ligesom til Stjerne for en Aften..
Men altså jeg kan ikke finde ud af om de i år slet ikke kunne synge,
eller det er de andre år, hvor lyden og lydteknikken har været bedre..

En anden ting der undrer mig er at der bliver lavet så mange hits hver
dag, hvorfor ender MGP så altid med nogen sange, der overhovedet ikke
fanger? Det må da være muligt at lave et hit..ikke fordi Englands "Uh
ah just a little more, uh ah a little bit more" med Gina G vandt, men
man kan da stadig huske den, og den var da også radio hit et stykke
tid efter..

--
Karen
http://www.altforsejt.dk

Fra : Lars B.

Dato : 26-05-02 09:21

In article <9251fu4307rqnr8gha0qt93shccfpk153v@News.CIS.DFN.DE>,
cowboyhat@sol.dk says...

> [...]
> Men altså jeg kan ikke finde ud af om de i år slet ikke kunne synge,
> eller det er de andre år, hvor lyden og lydteknikken har været bedre..

Er det bare mig, eller var vor Malene ikke ude af sync med både melodien
og kor sangerne til sidst i sangen ????

Desuden var hun så nervøs at det vist var et mirakel at hun overhovede
kunne sunge bare en smule... hun rystede meget på hænderne, og så ud som
om at hun helst ville være et helt andet sted.

Men meget forståeligt - hendes erfaring med scene optræden beløber sig
vel til Stjerne for en aften, så tror da pokker at hun er nervøs.

> [...]
> ah just a little more, uh ah a little bit more" med Gina G vandt, men
> man kan da stadig huske den, og den var da også radio hit et stykke

Definationen på en ægte melodi grand prix sang er vel efter hånden at det
ikke må blive et hit bagefter. Langt de fleste numre er glemt 2 uger
efter MGP.

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 26-05-02 10:16

> Er det bare mig, eller var vor Malene ikke ude af sync med både melodien
> og kor sangerne til sidst i sangen ????

Der var rigtig mange der løb, også Malene til sidst. Det var som om at deres
in-ear-monitors var for lave, men det burde jo ikke kunne ske. Måske var de
bare så nervøse, så det gik over stok og sten...

/Ulrik

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 26-05-02 10:28

Karen <cowboyhat@sol.dk> skrev i

> En anden ting der undrer mig er at der bliver lavet så mange
> hits hver dag, hvorfor ender MGP så altid med nogen sange, der
> overhovedet ikke fanger?

Ja, det giver ingen mening. Der plejer dog altid at være en to-tre
stykker der fæger, men de udeblev i år (jeg havde egentlig tippet
Østrig noget højere).

Øhhh... den kan jeg ikke huske...

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-05-02 17:31

Karen wrote:
> On Sun, 26 May 2002 00:16:30 +0200, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:
>

> Jeg synes generelt de ALLE sang pissefalsk, kun hende fra Malta, kunne
> ramme rigtigt en gang imellem.
Havde hun trusser og BH på under kjolen?
Jeg hørte faktisk ikke sangen men sad og kikkede og håbede at få et
lille glimt. *GG*
Mit freundlichen Grüßen
Lars Raaby

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 26-05-02 10:26

"Thomas H." <thhe@sol.dk> skrev i

> ....hvad skete der lige for Grækenland? Kraftwerk II ...hold
> kæft hvor sang de dog falsk! Selv Sussi og Leo må da have
> krummet tæer!

Det er vel nok at genere Kraftwerk i den grad!

--
B-)
Ting til salg: http://go.to/salg

Fra : wuddles

Dato : 26-05-02 12:36

60/70 % sms-bomb's, total fusk,, Danmark trækker sig ud af Grand Prix næste år (suks)...

Fra : Per K

Dato : 26-05-02 21:55

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Damn hvor noget shit ! Danmark som nummer bæ.. !! Nå men keep on rocking
> in the free world...

Kunne du have sagt dig selv.
Men så vandt jeg da heldigvis en kasse Odense Classic for jeg havde stemt
hende
ind på en sidste plads i mig og mine venners lille konkurence

Venligst
Per