Gamle meddelelser
Fra : "Hammerholt,Ole Skøt~

Dato : 08-02-01 15:33

Hej Webmaster

Jeg søgte et bestemt emne på yahoo.dk, og fik et par hits hos jer, men
når jeg forsøger at på fat i den pågældende information på jeres side,
eksisterer den tilsyneladende ikke ! !
Kan du hjælpe ????

Det drejer sig om:

www.newsgate.dk/dk/dk.fritid.sejlads/msg00084.html
og
www.newsgate.dk/dk/dk.fritid.sejlads/msg00109.html

begge dele handler om anvendelse af Kaustisk SOda
på glasfiberbåde.

--
Posted from ns2.kmd.dk [131.165.63.83]

Fra : Leif Sørensen

Dato : 09-02-01 07:57

Jeg har fundet 3 artikler omhandlende kaustisk soda på
http://www.dejanews.com. Jeg håber, at det er de artikler du er ude efter
Ole. De er sendt direkte til din mail-adresse.

Med venlig hilsen
Leif

--
Posted from ns2.kmd.dk [131.165.63.83]