MS Windows
briani 27239
Fjernelse af MSG
Fra : goofy

Dato : 25-05-02 22:17

Hej Gruppe
Jeg vil gerne have fjernet MSG, det er gjort tidligere med at ændre i filen
sysoc.inf.
Så gik puteren i sort og eneste mulighed var Format C:
Herefter opdaterede jeg min xp-home INDEN jeg forsøgte at fjerne MSG men nu
virker det ikke.'
Har herefter prøver Start - Kør indskerv -
RunDll32advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
fik herefter svaret: Fejl i advpack.dll Mangle : LaunchINFSection

Hvad gør jeg nu?
Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Sune

Dato : 25-05-02 22:42

On Sat, 25 May 2002 23:16:58 +0200, "goofy" <vinbaek@oncable.dk>
wrote:

>RunDll32advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
>fik herefter svaret: Fejl i advpack.dll Mangle : LaunchINFSection
>
>Hvad gør jeg nu?

Laver et mellemrum efter RunDll32.

Fra : goofy

Dato : 25-05-02 23:12

Hej Sune

Det hjalp ikke
Steen

Fra : Stone

Dato : 26-05-02 07:22

Her er den
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Mvh Steen

Fra : goofy

Dato : 26-05-02 08:08

Hej Stone

Tak, den er væk nu

Steen

Fra : Sune

Dato : 26-05-02 10:50

On Sun, 26 May 2002 00:12:18 +0200, "goofy" <vinbaek@oncable.dk>
wrote:

>Hej Sune
>
>Det hjalp ikke

Det var da underligt.

Der stod jo nøjagtigt det samme i din linie:
RunDll32advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Som der gjorde i Steens linie:
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection
%windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

På nær mellemrummet...

Mvh
Sune

Fra : goofy

Dato : 26-05-02 11:21

Hej Sune

Du har ret, det er underligt, men nu kunne jeg fjerne den, men jeg ved ikke
hvor jeg lavede fejlen men pyt den er væk