css på scrollbar i <iframe> <VIRKER IKKE!!~
Fra : Lucien van de Donk

Dato : 25-05-02 19:39

Hej med jer...........vil lige høre om der er nogle specielle
tricks m.h.t. til at style sin scrollbar når der er tale om
scollbars i en <iframe>.

Jeg kalder min css fra et eksternt dokument og koder i xhtml 1.1

Har prøvet alt........!

Nogen foreslag?

Mvh Lucien

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lucien van de Donk

Dato : 25-05-02 19:50

Lucien van de Donk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> scollbars i en <iframe>.
>
> Jeg kalder min css fra et eksternt dokument og koder i xhtml

P.S. Det er hverken id="" eller class="" der fungere!

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 25-05-02 20:41

Lucien van de Donk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> 1.1

ja css skal være på den side du loder i din Iframe det er
scollbar på den side du ser i iframen
vis din Ifram heder minifram og siden der åbnes heder min.htm så
er det på min.htm du skal have din css
mvh HC