Besked: Hej blablabla
Fra : Mobilfreaken

Dato : 08-02-01 15:22

Hej NG!
Jeg vil gerne vide hvordan man skriver en besked, og sender den, sådan at
der kommer til at stå Besked: Hej blablabla.
Den skal komme direkte på skærmen og der skal ikke stå: 1 sms besked
modtaget.
Please, hjælp mig.

Mvh. Mobilfreaken.
(N3310)

Fra : Finn

Dato : 08-02-01 16:54

"Mobilfreaken" <lullebae@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kommer til at stå Besked: Hej blablabla.
> Den skal komme direkte på skærmen og der skal ikke stå: 1 sms besked
www.besked.dk
vælg direkte besked og send som ellers fra siden.
Mvh Finn

Fra : Mobilfreaken

Dato : 08-02-01 18:44

> www.besked.dk
> vælg direkte besked og send som ellers fra siden.
> Mvh Finn

Fra mobilen?