Hvordan ved man hvor man skal køre hen i G~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-05-02 18:39

Er det efter den gule dot på kompasset eller hvordan?
Er der en dissideret mission?
Indtil videre har jeg bare knaldet rundt og stjålet biler og slået folk ned,
og det er da også mægtigt fornøjeligt, meeeeeeeeeeeeen....

Iøvrigt en KANON lækker grafik. Virkelig fed.

Mvh Thomas

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-05-02 19:13

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ned,
> og det er da også mægtigt fornøjeligt, meeeeeeeeeeeeen....
>
> Iøvrigt en KANON lækker grafik. Virkelig fed.

DUMT SPØRGSMÅL !!!!!

Har fundet ud af det :) !

Mvh Thomas

Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 19:46

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote.

klip

> DUMT SPØRGSMÅL !!!!!
>
> Har fundet ud af det :) !

LOL, den nåede du lige at redde inden du blev hånet ;)).

Mvh

Rasmus S

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-05-02 23:15

"Rasmus S" <rasmusstubert@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote.
>
> klip

> LOL, den nåede du lige at redde inden du blev hånet ;)).

Ja forhelvede, man bliver ført ved hånden :)
Skulle bare lige vænne mig til det nye gameplay !

Mvh Thomas