MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Blå skærm ved lukning????
Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 25-05-02 17:53

Hej Ng.
Jeg har det her problem, at næsten hvergang jeg lukker pc´en så kommer der
en blå skærm LIGEFØR den slukker og der bliver den stående.Der er INGEN
tekst på den ,kun en lille hvid cursor der blinker og en hvid firkant
(rektangel) ca midt på skærmen.Jeg bruger Win98SE dk.

Det underlige, er at jeg ikke har haft dette tidligere og at min kærestes pc
også gør det en gang imellem.Jeg har Norton Antivirus installeret, så
umiddelbart mistænker jeg ikke en virus.

Nogen der har en løsning????

--
Mvh Tommy
Næstformand SantaClan

Fra : Madsen

Dato : 25-05-02 20:23

[SANTA]-MuffDiver skrev:

> [...]
> stående.Der er INGEN tekst på den ,kun en lille hvid cursor der
> blinker og en hvid firkant (rektangel) ca midt på skærmen.Jeg

Har du installeret MS's shutdownfix til Win98SE?

Madsen.

Fra : [SANTA]-MuffDiver

Dato : 26-05-02 21:34

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i

> Har du installeret MS's shutdownfix til Win98SE?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Madsen.

næ.
Hvor findes det helt nøjagtigt på MS??

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 26-05-02 21:33

[SANTA]-MuffDiver wrote:

> Hvor findes det helt nøjagtigt på MS??

Windows Update

Fra : Madsen

Dato : 26-05-02 21:37

[SANTA]-MuffDiver skrev:

[Win98SE Shutdown-fix]

> Hvor findes det helt nøjagtigt på MS??

Der ligger temmelig sikkert på Windows Update, som Peter nævner.
Hvis ikke så hent det her: http://makeashorterlink.com/?O2872131

Madsen.