Skærme
Fijala 3554
Driver til Hitachi monitor
Fra : Nuggi

Dato : 25-05-02 17:53

Hejsa er der nogle som har en driver til Hitachi CM815ET Plus ???

Inde på Hitachi hjemmeside er der en "universal" driver med forskellige
monitor i, men der er kun til 815 og ikke 815 plus

please

Nuggi

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-02 18:45

http://www.hitachi-eu-img.com/drivers.jsp ?

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 28-05-02 09:42

>"Nuggi" <frodo1972@hotmail.com> skrev i en meddelelse

En monitor driver en blot en fil med hvilke kombinationer af
opløsninger og refresh rates den kan klare. Jeg tvivler på at en 815
plus er anderledes end en 815 på dette punkt, men du kan evt. kigge på
deres specs.