Fejl i grafik i GTA3
Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 16:23

Alt tekst inde i menuerne er bare ensfarvede klodser!
Nogle der er stødt på samme problem.

Kører med et GeForce2 Pro, driver ver. 28.32.
Alle andre spil kører fint.

Mvh

Rasmus S

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 25-05-02 16:31

> Alt tekst inde i menuerne er bare ensfarvede klodser!
> Nogle der er stødt på samme problem.

Samme problem her. Havde samme problem med Delta force 3. Grafikken er pæn,
men alt teksten er ulæseligt.

Jeg løste det dengang ved indstillinger i windows XP. Noget med
skrifttypejustering eller sådan nogen.

Lars

Fra : Emil Jensen

Dato : 25-05-02 16:53

Hej Rasmus og Lars!

I spillets medfølgende readme.txt står der netop hvad du skal gøre, så læs
dog denne før i spørger i NG'en...

Og når I spørger (efter at have læst readme ), så skriv lige jeres
computers specifikationer og hvilken platform i kører med, så er det lettere
at hjælpe jer.

Noget andet er, at den fil som står i readme.txt er ubrugeligt til danske
versioner af Windows XP, så hent den danske version her:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676
_WXP_SP1_x86_DAN.exe

Hvis du ikke kører Windows XP skal du ikke bruge ovennævnte fil, men hvad du
så skal gøre ved jeg ikke, prøv at læse spillets medfølgende readme.txt

Mvh

Emil Jensen
Windows XP Home Edition
Geforce 2 MX400 64 MB ram
AMD Palomino 1600+
512 MB RAM
GTA III som kører perfekt, især når "Trails" funktionen i Options i spillet
er slået fra!

Fra : Emil Jensen

Dato : 25-05-02 16:58

Beklager den opdelte link, den er så lang at den forsætter på linie to. Sæt
de to brudte linier sammen, så kan du downloade den "patch" til den danske
Windows XP version som gør dig i stand til at spille GTA III.

Et knald godt spil iøvrigt!!!

Mvh

Emil Jensen

Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 18:24

"Emil Jensen" <emil@jensen.tf> wrote.

> Hej Rasmus og Lars!
>
> I spillets medfølgende readme.txt står der netop hvad du skal gøre, så læs
> dog denne før i spørger i NG'en...

Så så ... nogle gange er man for hurtig hvis man er desperat.

> Og når I spørger (efter at have læst readme ), så skriv lige jeres
> computers specifikationer og hvilken platform i kører med, så er det
lettere
> at hjælpe jer.

Windows XP Home Edition
Athlon XP 1900+
256MB ram
GeForce2 Pro 64MB

Mvh

Rasmus S

Fra : Emil Jensen

Dato : 26-05-02 02:32

> Så så ... nogle gange er man for hurtig hvis man er desperat.

Hej Rasmus

Det er til at forstå, at man er desperat når det længe ventede spil endelig
kommer, og at man ikke lige kan få det til at fungere...

Såeh det er ok, et knaldgodt spil for iøvrigt. Synes bare at det for hurtigt
bliver svært at gennemføre missionerne...

Mvh

Emil

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 25-05-02 16:54

> [...]
pæn,
> men alt teksten er ulæseligt.
>
> Jeg løste det dengang ved indstillinger i windows XP. Noget med

Det viste sig at jeg tog grusomt fejl.
Denne tekst er pbenbart at finde i readme-filen:

TROUBLESHOOTING
_________________

Windows XP + nVIDIA based cards (possibly other brands):
We have found a possible problem with Windows XP that manifests itself
as graphical problems both in the game menu and also during game play.
We have traced this problem to be a Windows XP problem.
Technically this problem is solved by the use of a newer version of
d3d8.dll than is shipped on CD with Windows XP. (The version on the
Windows XP CD that has problems is 5.1.26000.0 - versions tested
without error include 5.1.2600.15 and 5.1.2600.29)
Currently the only way we know to update this dll file is to install
the Windows XP Patch: "The Computer Cannot Enter Standby or Hibernate
If a Direct3D-Based Screen Saver Is Running (Q306676)" downloadable
from the following Web Site:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN-
US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe.
This update may in the future be available as part of an official
Windows XP Service Pack, a Windows XP Compatibility Update, or possibly
a DirectX 8.1 update.

/Lars

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 25-05-02 18:56

Prøv denne upgrade. Jeg regner med at det er Win XP du kører med.
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676
_WXP_SP1_x86_DAN.exe

Mvh. Lars.

Fra : Rasmus S

Dato : 25-05-02 19:45

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> wrote.

> Prøv denne upgrade. Jeg regner med at det er Win XP du kører med.

http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676
> _WXP_SP1_x86_DAN.exe

Jeg har fået det til at virke med den engelske upgrade!

Tak for tippet ... har allerede udført adskillige missioner ;))

Tror ikke jeg sover i nat ... hehe

Mvh

Rasmus S

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 25-05-02 20:22

Det var så lidt. Det er et mega fedt spil.

Fra : Seth

Dato : 25-05-02 22:23

"Lars Willum Christiansen" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det var så lidt. Det er et mega fedt spil.
>
> Mvh. Lars.

og fuck det er skægt at skyde hoveder og ben af folk!!! LOL!!!!!!!!!!!!!!
prøv at bemærke blodet som bare pumper!!

det er simpelthen for griner det her!

Mvh

Seth