MS Windows
briani 27239
Skabe ens brugerkonti i Win Xp Pro?
Fra : Christian Raaby

Dato : 25-05-02 15:58

Jeg er den eneste bruger af min Pc, men jeg har to brugerkontier. Den ene er
den "normale" med mit navn til logon. Den anden er til et netværk. Det
irriterer mig, at når jeg logger på netværket, så mister jeg de
indstillinger, jeg normalt har. Alle mine genveje er væk, mange af
programmerne er ikke under start-programmer og den spørger, om jeg vil have
en tour for at lære windows XP at kende.
Der er administrator-rettigheder på begge konti.
Kan jeg ikke på en eller anden måde få det lavet, så at alle mine handlinger
har effekt på begge konti. F.eks. hvis jeg ændrer skrivebordsudseende,
installerer programmer, osv.
Jeg har kigget i kontrolpanel under brugerkonti og i hjælp, men jeg kan ikke
lige finde løsningen. Håber at I har løsningen. På forhånd tak.

Mvh.
Christian