Ministry/tekster
Fra : Satarella

Dato : 25-05-02 15:42

Hej!

Er der et sted på nettet,man kan læse Ministry's tekster?
Jeg prøvede at søge i google,
tastede Ministry.Paul Barker.Alain Jourgensen.Lyrics,
men intet resultat.
Jeg har altid savnet tekster på Ministry's plader.
Når man en sjælden gang kan tyde noget af det som de forskellige sangere
synger,
lyder det til at være meget interessante tekster.

Mvh Tue

Fra : Jacob

Dato : 25-05-02 17:09

http://ministry.nu/the_songs/lyrics.php3

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Aston Villadsen

Dato : 25-05-02 17:24

wrote:

> [...]
>synger,
> lyder det til at være meget interessante tekster.

Hvis du søger på ministry og lyrics på google kommer denne frem:
http://www.ministry.nu/the_songs/lyrics.php3

Det der med punktummer i søgefeltet er nok ikke en god idé - så leder
den efter sider hvor der står præcis det du har skrevet, og de findes
- som du har fundet ud af - ikke.

Fra : Satarella

Dato : 25-05-02 17:44

"Aston Villadsen" <aston@villadsen.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det der med punktummer i søgefeltet er nok ikke en god idé - så leder
> den efter sider hvor der står præcis det du har skrevet, og de findes

Såre simpelt.
Jeg har bare erfaringer med at hvis man søger på Ministry alene,
kommer der hundredevis af links.
Tak for hjælpen.

Fra : Kasper Aae

Dato : 26-05-02 13:08

wrote:

> Er der et sted på nettet,man kan læse Ministry's tekster?
> Jeg prøvede at søge i google,
> tastede Ministry.Paul Barker.Alain Jourgensen.Lyrics,
> men intet resultat.

Når du søger, så skriv navne og sætninger, som du er 100% sikker på er
korrekte, i anførselstegn. f.eks:

ministry "paul barker" "alain jourgensen" lyrics

eller:

ministry "<sangtitel>" lyrics

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Satarella

Dato : 26-05-02 17:37

"Kasper Aae" <nospam@for.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> korrekte, i anførselstegn. f.eks:
>
> ministry "paul barker" "alain jourgensen" lyrics

Tak for tippet.
Nu bliver jeg lidt OT,og så alligevel.
I Ministrys sang So What,
er der en samplet mandestemme,der snakker om thrill-killers.
Er der nogen der ved hvor denne sample er fra?
Eller er det bare Ministry's egen tekst og optagelse?

Mvh Tue

Fra : Jacob

Dato : 26-05-02 19:12

On Sun, 26 May 2002 18:37:06 +0200, "Satarella" <tul@tdcadsl.dk>
wrote:

> I Ministrys sang So What,
> er der en samplet mandestemme,der snakker om thrill-killers.
> Er der nogen der ved hvor denne sample er fra?

Hvis du kiggede lidt på den site hvor du fandt teksterne, er der også
en liste over samples benyttet af Ministry:
http://ministry.nu/the_songs/samples.php3

Og her finder du:
"Kill for a thrill." - The Violent Years

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Satarella