MS Windows
briani 27239
Åbnet gennem e-mail programmet i WinXP Pro
Fra : Ceelos

Dato : 25-05-02 14:32

når man åbner en Word file gennem e-mail programmet og bare skriver vider på
den og til sidst trykker på disketten for at gemme. Hvor F... gemmer den så
filen for når jeg bare går ind i e-mailen og starter den vedhæftet fil er
det som jeg har skrevet der ikke

MVH

Per

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-05-02 14:57

Ceelos wrote in news:3cef925e$0$18615$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
> gemmer den så filen for når jeg bare går ind i e-mailen og starter den
> vedhæftet fil er det som jeg har skrevet der ikke

den gemmes i dine midlertidige filer. De ligger højst sandsynligt i
<system-drev>:\documents and settings\<brugernavn>\Local settings\Temporary
files

.... oversæt selv til dansk, hvis du har en DK-version.

:)
--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk