MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med opstart af Outlook.
Fra : søren Christensen \(~

Dato : 25-05-02 10:17

Hej!

Mit outlook express er begyndt at bruge utroligt lang tid på at starte op.
Opstarts billedet med outlook express (det der kommer inden vinduerne) står
der i ca 1min og derefter kommer vinduerne uden indhold og de står ligeledes
i ca 1min. Og derefter kommer resten og Outlook fungere derefter normalt...
Jeg kører WinMe på min 750Duron med 256mb ram. Det begyndte på det fra den
ene gang til den anden...
Nogle vil mene jeg skal henvende mig i outlook gruppen men da det er
formentligt windows der står bag problemet har jeg valgt og skrive her...
Håber nogle kender noget til problemet. Jeg oplevede noget nær det samme for
et år siden med Explorer 5.0.
På forhånd tak!

Hygge

Søren C

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 25-05-02 11:07

> Mit outlook express er begyndt at bruge utroligt lang tid på at starte op.
<snip>

Har du overvejet en clean install?

Fra : Gevaldi

Dato : 25-05-02 11:14

"søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Mit outlook express er begyndt at bruge utroligt lang tid på at starte
op.

Har du prøvet at bruge funktionen vedligeholdelse
fornylig. Prøv at slette meddelelser og komprimer
dine mapper.

> Nogle vil mene jeg skal henvende mig i outlook gruppen men da det er
> formentligt windows der står bag problemet har jeg valgt og skrive
her...

Var nok en mere relevant ng, så FUT:
hvilket vil sige at svar på dette vil blive bragt
i ovenstående gruppe.

/Gevaldi

Fra : jensenjs

Dato : 25-05-02 16:05

In article <CCIH8.5791$N46.283356@news010.worldonline.dk>, "søren Christensen \(4200\)" <master.clio@12move.dk> says...
> [...]
> Håber nogle kender noget til problemet. Jeg oplevede noget nær det samme for

Nu bruger jeg ikke OE ret meget da jeg bruger Outlook til Mail og
Gravity til Nyheds grupper.
Hvis jeg ikke vedligeholder nyhedsgrupperne i Gravity bliver den
også langsom, det jeg skal gøre for at få den op på dupperne igen
er at jeg sletter (Purge) alle gamle og læste meddelelser og synkroniserer
diverse grupper, det gør selve basen mindre og Gravity bliver som ny.
Du kan gøre det samme i OE under indstillinger/Vedligeholdelse
Måske virker det også her.
mvh Jensenjs