Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus 10x15 priinter
Fra : Gjøl

Dato : 25-05-02 08:57

Hej
Jeg vil godt spørge om der er nogen her i gruppen der kender noget til Camedia
printeren (330 NE), det er den lille printer der kan lave billeder i 10x15 og kun
det.
Er den brugbar, er det noget der duer eller er det spild af penge, hvordan er
billederne efter et stykke tid.
Jeg har set den på tilbud til 2495,00 kr, godt nok en høj pris for en "printer".

--
/\_/\
. .

Fra : emj

Dato : 25-05-02 09:41

Gjøl skrev i <3cef43b2$0$983$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

>Jeg vil godt spørge om der er nogen her i gruppen der kender noget til Camedia
>printeren (330 NE), det er den lille printer der kan lave billeder i 10x15 og kun
>det.

Jeg har selv en HP photosmart 100, som udover at kunne udskrive
billeder i 10x15 cm (til kant) direkte fra mit olympuscamera uden brug
af PC eller selvfølgelig fra PC også har cardreadere til 3 slags kort.
Den kan købes for under 1400 kr.
Find den selv på http://www.edbpriser.dk/
Hvis man aligevel skal have en cardreader , så er det ikke så dyr en
løsning.
Papiret koster en bondegård, men man kan jo selv udskære det af A-4
fotopapir.

Hilsen emj

--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Gjøl

Dato : 25-05-02 13:47

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billeder i 10x15 cm (til kant) direkte fra mit olympuscamera uden brug
> af PC eller selvfølgelig fra PC også har cardreadere til 3 slags kort.

Det er jo et godt bud, men jeg har i forvejen en HP med kortlæsere i, en psc 950
og venter at få det sidste software så den kan arbejde sammen med Win XP, den jeg
omtaler virker "ude på stedet" og fylder som en lille bog. Jeg har også en lille
kortlæser en PQI Traveler, som kører USB, bruger den både til den bærbare og den
stationære, og kan da godt se at det er lidt overdimentioneret at have en printer
med i tasken også, man bør vel kunne vente til man er hjemme igen

Fra : emj

Dato : 25-05-02 16:02

Gjøl skrev i <3cef87d6$0$58769$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>:

> den jeg
>omtaler virker "ude på stedet" og fylder som en lille bog

HP Photosmart virker også "ude på stedet" og uden at være tilknyttet
andet end en almindelig stikkontakt. desuden er den ikke ret stor.
Hilsen emj

Fra : Karsten Olesen

Dato : 25-05-02 15:13

"Gjøl" <canislupus@UDpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvordan er
> billederne efter et stykke tid.
> Jeg har set den på tilbud til 2495,00 kr, godt nok en høj pris for en

Jeg synes det er kostbart.
Til den pris kan du få en del printer.

HP har igen lige vundet over både Canon S900 luxusmodel
samt Epson og Lexmark printer i Alt Om Data...
Både støjniveau samt blækforbrug var mindre end alle
konkurrenter og hudnuancer er perfekte på HP'eren...

MVH