Berner sennen.
Fra : Sidse

Dato : 25-05-02 08:50

Hej med jer igen.

Nu har jeg bestemt mig for jeg vil have en berner sennen, men jeg kan kun
finde en kennel i Jylland, og da jeg bor på stevns, ville det være rart med
en lidt tættere
på. Er der nogen af jer som kender en på sjælland, jeg ville i første
omgang besøge en, og tale lidt med dem som har den!

På forhånd tak.

Sidse
sidse@stubnet.dk

Fra : Anja R.

Dato : 25-05-02 09:38

Prøv DKK http://www.dansk-kennel-klub.dk
Her er en liste over DKK opdrættere der er tilmeldt opdrættervejviseren.
(Klik på "opdrættervejviser" i menuen til venstre)

Hvis du ikke kan finde én i nærheden af hvor du bor, kan én af de endre
kenneler sikkert henvise dig.

God fornøjelse med hvalpejagten

Venlig hilsen
Anja R.

Fra : John

Dato : 26-05-02 19:21

"Sidse" <sidse@(SPAM)stubnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på. Er der nogen af jer som kender en på sjælland, jeg ville i første
> omgang besøge en, og tale lidt med dem som har den!

Hej Sidse

Har du været her omkring:

http://www.berner-sennen.dk/

Hilsen